Taakbalk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene2108

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
26
Beste mensen,

Ik heb gisteren windows xp met service pack 3 geinstalleerd maar nu wil het mij niet lukken om de internet pagina,s op de taakbalk naast elkaar te krijgen hoe kan ik dat weer terug krijgen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes Rene
 
Bedoel je dat er zo'n pijltje naast de pictogrammen komt waar je op moet klikken om de rest te zien?
Dan moet je het "Snel starten" groter maken. Dat doe je door met je rechtermuisknop op de taakbalk te klikken. Er vervolgens voor te zorgen dat er géén vinkje bij "Taakbalk vergrendelen" staat. Nu zie je als het goed is een soort lijntje of stippeltjes naast de pictogrammen. Klik hier op me je linkermuisknop en sleep het een stukje stukje naar rechts, net zolang totdat je hem groot genoeg vindt. Als je klaar bent klik je weer met de rechtermuisknop op de taakbalk en zorg je ervoor dat er weer een vinkje bij "Taakbalk vergrendelen" staat.
Succes! :thumb:
 
Nee dat bedoel ik niet,

Ik bedoel dat je de internet site's die ik geopend heb naast elkaar ziet staan op de taakbalk, zeg maar het zelfde als dat je programma's open heb staan. als je me nu goed begrijpt.
 
Werkt dit?

Rechts klikken op Taakbalk; klik op Eigenschappen, vinkje weg halen voor 'gelijksoortige knoppen gegroepeerd weergegeven."
 
Werk je met IE7 of Firefox? Dan is het natuurlijk zo dat binnen beide programma's tegenwoordig wordt gewerkt met tabbladen; dus daarom dat ze ook niet op de taakbalk komen. Misschien dat ergens dat in te stellen valt...?
 
Ik werk al jaren met IE7 en ik heb het ook altijd zo gaat maar alleen na een nieuwe windows installatie heb ik het niet meer ik denk dat er fouten in IE7 liggen waardoor niks werk als ik wat aanpas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan