Taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonioli

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
5
Mijn taakbalk blokkeert zeer regelmatig. Geen van de programma's kan ik dan aanklikken. Als ik een programma met het minteken tijdelijk wil wegzetten verdwijnt hij in de taakbalk en kan hem niet meer aanklikken. Soms is de taakbalk helemaal uit beeld. Opnieuw opstarten heeft soms effect maar dan tijdelijk. Dat opnieuw opstarten kan dan enkel door ctrl-alt-del in te toetsen. Soms krijg ik na het opstarten tekst in de taakbalk waarop Mhotkey staat.
Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen. Ik werk met Vista.

Tonioli
 
hoeveel RAM heb je in je pc zitten?

loopt je pc vaak vast? zo ja is het dan een verkenner die vastloopt?
 
taakbalk blokkeerd

Ik heb 1022 RAM MB geheugen.
Mijn verkenner loopt niet vast, het is uitsluitend de taakbalk die blokkeert
 
1022 RAM is opzich een beetje weinig voor Vista, ik raad je aan om nog een blokje van 1022 RAM te kopen.

Als je in taakbeheer zit zie je dan ook het process Explorer.exe lopen?
 
Ja, in taakbeheer zit zie ik het process Explorer.exe gekoppeld
 
ok ff anders
is de taakbalk wel zichtbaar maar dat je er niet op kan kliken, of dat je echt een heel leeg scherm had en dat je bij het opstarten alleen mijn documenten krijgt?
en heb je pas een spel gedownload en geinstaleerd?
heb je trouwens alleen systeemherstel geprobeerd?
 
Alles fuctioneert normaal alleen is de taakbalk meestal geblokkeerd. Hij staat er wel met alle pictogrammatjes maar meestal kan ik niet de pictogrammetjes aanklikken. Wel kan ik de pictogramma's aanklikken die op het werkblad staan. Daar is niets mis mee en kan ik gewoon met de programma,s werken. Systeemherstel heb ik ook geprobeerd maar geeft geen herstel. Soms verschijnt op de taakbak er een tapblad met Mhotkey. Geen idee wat dat inhoud.
 
dat van die Mhotkey wil ik wel eens zien...

kan je daarvan eens een screenshot maken als je dat nog eens ziet?

verder is 1Gb ram inderdaad vrij weinig voor vista maar ja...
ook kan je eens scannen op virussen en spyware
 
Scannen op virussen en spyware heb ik met verschillende programma's laten uitvoeren. Zodra ik weer een melding van Mhotkey krijg zal ik daar een screenprint van maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan