Taakbeheer en msconfig doen niet meer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Berichten
529
Heb 3 wormen in mijn pc gehad, daarna deden msconfig (via uitvoeren), en taakbeheer niet meer.
Ook bij `t opstarten kwam Zonealarm er niet meer voor, helemaal verwijderd van de pc en opnieuw geinstalleerd, maar daarna komt ie weer niet terug bij `t opstarten.

Kan deze dingen dus met geen mogelijkheid meer goed laten werken, wie weet raad?

heatseeker
 
hee Pieter, dat heb ik al 2x gedaan, laten doorzoeken en verwijderd... heb zelfs met adaware nog 6 verdachte dingen gevonden en verwijderd, zonealarm compleet van de pc afgegooid, want deze starte ook niet meer op en totaal opnieuw geinstalleerd...maar nog steeds problemen ondanks dat alles er mijn inziens uit is...

Ik weet nu dus niet hoe het verder moet.

groeten Heatseeker
 
Alles in mijn pc is clean, behalve de volgende worm:

C:\WINDOWS\system32\winlodr.scr
WORM_SPYBOT.B

Deze is 32.0 kb, staat bij dat het een schermbeveiliging is en wordt aangegeven door het Quick-time logo....

Ik kan deze met geen mogelijkheid van mijn pc krijgen, niet met programma`s en ook niet handmatig dat word aangegeven dat ie dat weigerd omdat ie in gebruik is door een ander programma.

Ga nu even proberen in de veilige modes, en anders weet ik het ook niet meer!

groeten Heatseeker
 
Hee Pieter, ben `m via f8 en veilige modes eindelijk kwijtgeraakt.... helaas heeft ie toch wat schade aangericht in de vorm van dat b.v. taakbeheer niet meer opstart en ik msconfig ook niet meer voor de dag krijg...via collega de pc nu super beveiligd, en hopen op weinig troep de komende tijd....

in iedergeval heel erg bedankt!

heatseeker
 
Vreemd, toen ik het virus zelf eenmaal verwijderd had deed dat het allemaal weer.

Probeer eens taskmgr.exe te vinden in je Window\System32 map, maak een kopietje en neome dat om naar rgmksat.exe of zo en zet de kopie terug naar de System32 map en dubbelklik erop.

Als dat werkt kun je snelkoppelingen maken op je bureablad voor alles wat je mist. Waarschijnlijk ook regedit?

Groetjes,

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan