Taakbeheer vastzetten als icoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Hoe kan ik mijn taakbeheer vast zetten als icoon rechtsonderin? Hij verdwijnt namelijk steeds. Heb IE9 Win 7

ik weet niet maar je kan hem wel op je bureaublad zetten,
met een simpel batch bestandje (met kladblok dit intypen en dan opslaan als alle bestanden .bat), deze werkt:
Code:
C:\Windows\System32\taskmgr.exe
stop cmd.exe

// edit \
i kzie net ook dat als je taakbeheer opgestart hebt dan kun je hem aan de taakbalk vastmaken door rechts op het icoontje te klikken

Laatst bewerkt:
Alvast bedankt maar volgens mij moet ie ook onderin vastgepind kunnen worden.

dat zou ik niet weten hoe dat moet

//edit

je moet klikken bij opties van taakbeheer op "verbergen indien geminimaliseerd".
dan blijf dat groene blokje staan. (als je minimaliseerd)

Laatst bewerkt:
Volg deze stappen,

Ga naar je buroblad. druk rechtermuis knop, dan druk je op snelkoppeling maken. Waar je je programma moet in voeren typ je in . taskmgr.exe dan druk je klaar, dan heb je deze icoon op je buroblad, ik denk dat je win 7 gebruikt. dan druk je rechtermuisknop op dat icoon, dan druk je pin to taskbar, dan is hij gepint.

Is gelukt alleen zit ie nog niet rechtsonder maar zit ie als icoontje links bij de andere websites. Is dat nog te verplaatsten? Indeed heb Win 7

Uhm begrijp het niet helemaal, wil je dat er een icoontje komt waar je internetverbinding en geluid staat ?

Hoi,
daar kun je hem normaliter niet vastpinnen omdat het een ingebouwd Windowsprogramma is dat op de achtergrond met het OS wordt opgestart. Buiten de klok en b.v. het verbindingsicoon e.d. wordt normaliter alleen software van derden weergegeven in het systeemvak.
Wellicht heb je iets aan ProcessMonitor van Sysinternals (MS) die mogelijk wel mee op zou kunnen starten naar het systeemvak en bovendien uitgebreider is dan het ingebouwd taakbeheer van Windows.

Laatst bewerkt:
Graag gedaan en succes verder. :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

Even een aanvulling nog, je kunt ook ProcessExplorer downloaden dat meer vergelijkbaar is met taakbeheer (van dezelfde maker). Ja de namen zijn nogal eens verwarrend, ik word langzaam oud. :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan