Taakbeheer

• Onderwerp starter Onderwerp starter ceo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ceo

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Hallo....

Ik heb een vraag.. als er een progamma crasht dan gebruik je taakbeheer
nou is het zo dat als ik taakbeheer wil gebruiken dan krijg ik het volgende
taakbeheer.jpg

ik heb mijn hele computer afgespeurd maar ben nog niet op de juiste plek geweest
kan iemand mij helpen met het aanzetten van mijn taakbeheer ??

Bijvoorbaad dank... ceo

virus/spyware

virus/spyware. Ik weet het zeker.
Heb het ook gehad en je moet hier even uit komen.

smitfraudfix, zoek op google helpt je gigantisch.
anders even spyware programma's vinden zoals adaware of spyhunter.

Uiteindelijk gaat het weg door 1 van de programma's.

probeer eerst dit even, mocht het niet gelukt zijn gaan we even verder ernaar kijken.

Microsoft schrijft:

Taakbeheer activeren op een computer waarop Windows Vista Home Basic of Windows Vista Home Premium wordt uitgevoerd
Voor deze procedure moet u het register bewerken. Een verkeerde wijziging in het register van uw computer kan ertoe leiden dat uw computer niet meer werkt. We raden u sterk aan om een back-up van het register te maken voordat u wijzigingen aanbrengt. Zie Een back-up maken van het register voor meer informatie.

Klik hier om Register-editor te openen.* Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.

Ga naar de volgende locatie: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies

Dubbelklik op Systeem, dubbelklik op DisableTaskMgr, wijzig Value data in 0, en klik vervolgens op OK.

Taakbeheer activeren op een computer waarop andere edities van Windows Vista worden uitgevoerd
Klik op de knop Start , typ gpedit.msc in het zoekvak en druk op Enter.

Dubbelklik onder Gebruikersconfiguratie op Beheersjablonen.

Dubbelkik op Systeem en klik op Opties voor Crtl+Alt+Del.

Dubbelklik op Taakbeheer verwijderen, klik op Uitgeschakeld en klik vervolgens op OK

Svp aandacht voor de vooraf te maken register backup.

leuk ergens van google gefixt lol

Zie eerste twee woorden van het bericht......................!

En nee, geen Google, simpel de helpfunctie van taakbeheer, maar, wat of wie boeit het waar de informatie vandaan komt. (Als deze maar juist is en je mag aannemen als Microsoft de bron is, dát deze juist is) Slechts de"blauwe" tekst is van ondergetekende. Daarom is ie ook blauw gemaakt.

Licht je opmerking eens toe, deze maakt mij wel wat nieuwsgierig.

Laatst bewerkt:
nou nou, ik geef alleen een complimentje hoor meer niet. maar goed, ook goedemorgen jij daar aan de andere kant van het scherm lol

smitfraudfix, zoek op google helpt je gigantisch.
anders even spyware programma's vinden zoals adaware of spyhunter.
Smiffraudfix :confused:.

Help! Taakbeheer doet raar!.
ceo: Het feit dat taakbeheer uitgeschakeld werd kan wel betekenen dat je mogelijk nog een infectie hebt. Controleer het voor de zekerheid met een bekend programma, zoals Ad-aware maar laat "spyhunter" alsjeblieft achterwegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan