Taal dell veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
418
Hoe stel ik de standaardtaal van mijn dell laptop in. Op dit moment is alles inhet frns en weet zeker dat ik nederlands heb aangeduid bij de eerste instellingen.
Ik heb twee opties denk ik ofwel terug naar farieksinstelling gaan (Franse termen weet ik niet) F8, F10, F11 al gerobeerd maar ik kom er niet.
Of ergens aan een taalpakket nederlnds voor windows 7 bekomen. Maar hoe kan ik dat instellen?
Zou ook via systeem restore kunnen doen maar weet niet hoe dat moet in het frans en welke optie ik moet kiezen.
Alvast bedankt voor de hulp.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren geprobeerd maar krijg dan iets als dit talen.png alles staat daar ingesteld in het nederlands te weergeven volgens mij. Ik heb inderdaad de home versie.
Op dit moment wel handig voor mijn franse kennis bij te spijkeren maar zou het toch wel graag in het nederlands terug krijgen
 
Laatst bewerkt:
Bedankt ben het nu aan het uitproberen maar kan het ook zijn dat ik eerst service pak 1 moet installeren voor het nederlands beschikbaar komt?
 
Ik heb gevonden hoe ik naar fabrieksinstelling kan gaan maar als ik taal en regio instel op Belgique en néeerlandais krijg ik toch frans systeem.
 
Hey heb mijn besturings systeem veranderd naar u. Ik heb daar nogal meegewerkt. nu heb ik alle navigatie in het nederlands en frans toetsenbord. Voor mij werkt nu alles perfect alleen dat toetsenbord gewoon worden
 
Probeer eens. Je kunt het onderdeel Landinstellingen als volgt openen:
Klik op de knop Start, klik op Configuratiescherm, klik op Klok, taal en regio en klik vervolgens op Landinstellingen.

Klik op de tab Toetsenborden en talen en klik vervolgens op Toetsenborden wijzigen.

Klik onder Geïnstalleerde services op Toevoegen.

Dubbelklik op een taal met (Frankrijk), (België) of (Luxemburg) in de naam.

Selecteer onder Toetsenbord een AZERTY-toetsenbordindeling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan