Taal instelling in Office/Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

IvoWW

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Hallo,

Wie kan mij helpen; ik heb een paar jaar geleden een nieuwe computer gekocht waar Word 97 (in het Nederlands) al op geïnstalleerd was. Mijn schoonvader heeft deze vorig jaar ge-updated naar 2000, echter in de Engelse versie. In eerste instantie geen punt. Daarna heb ik, vanwege en vanuit een opleiding, office97 geïnstalleerd, deze noemt zich in mijn computer echter office2000. Mijn probleem is niet dat, maar dat alle taakbalken e.d. in het Engels zijn. Dat is erg lastig gezien het feit dat mijn opleiding er van uit gaat dat ik de Nederlandse versie heb. Ik kan deze dus slecht volgen. Wie weet hoe ik alles weer in het Nederlands kan krijgen?
Mijn dank is groot,
groeten, Ivo

ff verwijderen via het configuratie scherm en weer opnieuw installeren.....

thats it

Groeten Tommy

Thanx a lot! maar nog klein vraagje; moet ik dan nog mijn bestanden ergens anders veilig opslaan zolang? Of gaan die niet verloren?
ivo

nee

ik denk dat je alles opgeslagen hebt in documenten, zolang je documenten niet weghaald, is er niets aan de hand. maar je kan ze pas weer openen, als word er weer opstaat!

opgelost

Hallo,

Ik heb alle 2000 zooi eraf gegooid en office97 opnieuw geïnstalleerd. Alles is weer in het Nederlands en mijn bestanden zijn bewaard gebleven!
Bedankt!!

gr. Ivo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan