Taal toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Dit hangt een beetje tussen hard- en software in.

Ik heb een draadloos Logitech toetsenbord en heb standaard ingesteld: Engels/VS (internationaal). Om wat voor reden dan ook springt die echter over naar dan weer Nederlands, dan weer Engels/VS en dan weer naar Engels/VS (internationaal). Waar kan dat aan liggen en hoe kan ik de instelling vast zetten? Naar mijn idee moet het zijn Engels/VS (internationaal).

rechtermuisknop op dat pictogram, taakbalk verbergen.. dan is ie weg, en klik je er ook niet meer per ongeluk op

Kijk eens bij configscherm >landsinstellingen > talen

Helaas, zoals geschreven staan m'n instellingen op Engels/VS (internationaal) en ik heb het pictogram ook niet in beeld staan.

Helaas is er geen reactie meer gekomen op dit probleem, dat nog steeds speelt.

Ik zie geen OS staan dus ik ga maar van mijn xppro uit, als je eens wilt vergelijken:
Configuratiescherm->landinstellingen->talen->details: standaardinvoertaal:Nederlands(Nederland)-Verenigde Staten(internationaal)
geïnstalleerde services:NL Nederlands(Nederland)
toetsenbord . Verenigde Staten(internationaal)
Knop taalbalk: alle vinken uit
Knop toetsinstellingen: schakelen tussen invoertalen

In de systemtray: rechtsklik->werkbalk-> taalbalk: vink uit.

Voor de duidelijkheid alles volledig uitgeschreven. Bij mij werkt alles perfect. Mocht je twijfelen aan je toetsenbord probeer dan 'ns een ander ("traditioneel") bord uit.

Het enige verschil tussen mijn en jouw instellingen was het ingevulde onder Standaardinvoertaal, dat stond bij mij op Engels/Verenigde Staten. De tijd zal leren of hiermee het probleem verholpen is. Dank voor het meedenken.

Helaas, om wat voor reden dan ook blijft -ie tussen Nederlands, Engels en VS wisselen.

Als dit probleem verder geen gevolgen heeft voor de weergave van wat er op je toetsen staat zou ik taalbalk wegvinken in de werkbalk van je systemtray. Kun je je er ook niet meer aan ergeren.
Btw heb je een ander toetsenbord geprobeerd? Als dat wel goed zou werken heb je denk ik een probleem met dat draadloos bord. Succes iig.

Hoe het probleem is ontstaan weet ik niet en hoe het nu een week goed kan gaan weet ik ook niet. Ik geef 'm maar de status opgelost en plaats 'm in de map misteries.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan