Taal toevoegen -> Farsi

• Onderwerp starter Onderwerp starter FRL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FRL

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
hallo,

Ik zou graag willen weten hoe ik aan een xp cd kan komen?
Ik moet namelijk een taal (farsi) toevoegen maar ben mijn Windows xp cd kwijt. Ik weet hoe ik een taal kan toevoegen maar zonder een cd kom ik niet verder :confused: Kan ik ergens eentje legaal kopen ofzo? En als ik het heb gekocht, kan ik de cd doorgeven? Want een goede vriend in het buitenland heeft hetzelfde probleem.

alvast bedankt

groeten

Je kunt gewoon een cd van windows xp downloaden en die gebruiken. Zolang je maar je eigen key gebruikt is er niks aan de hand. (wel dezelfde versie als degene die je hebt ge-installeert)

Je kunt gewoon een cd van windows xp downloaden en die gebruiken. Zolang je maar je eigen key gebruikt is er niks aan de hand. (wel dezelfde versie als degene die je hebt ge-installeert)

Wat is een key? :o

Windows installatie code ook wel cd-key genoemd.

Oke dank aan jullie. :)

Kan ik de cd gewoon zonder enige kosten/problemen downloaden?

kak FRL,

volgens mij kan je niet zo maar een windows XP cd-rom downloaden
dat zou illegaal zijn zonder de cd kan je de taal niet veranderen
dat had ik namerlijk ook ik heb me rot gezocht maar niks gevonden.
uiteinderlijk ben ik naar een pc reperatie winkel gegaan en die hebben het gemaakt voor een €10tje

Ja dat kan ook natuurlijk, maar zolang je de gedownloade cd niet gebruikt met een gekraakte key ben je niet illegaal bezig. En inderdaad je zal de cd niet kunnen downloaden bij microsoft of iets dergelijks. Je zal even iets 'verder' moeten zoeken of even vragen aan een vriend of kennis of buur.
Zorg er wel voor dat je een cd te pakken krijgt met dezelfde versie als degene die bij jou op de PC staat. Anders gaat het misschien nog niet werken.

Ja dat kan ook natuurlijk, maar zolang je de gedownloade cd niet gebruikt met een gekraakte key ben je niet illegaal bezig. En inderdaad je zal de cd niet kunnen downloaden bij microsoft of iets dergelijks. Je zal even iets 'verder' moeten zoeken of even vragen aan een vriend of kennis of buur.
Zorg er wel voor dat je een cd te pakken krijgt met dezelfde versie als degene die bij jou op de PC staat. Anders gaat het misschien nog niet werken.

Oke dankjewel :) ik zal het morgen proberen.

Oke dankjewel :) ik zal het morgen proberen.

Oke het is me dus niet gelukt. Ik heb aan familieleden en kennisen gevraagd of ze een cd hebben. Jammer genoeg niet. Ook heb ik geen cd kunnen downloaden.

Weet iemand misschien waar ik het kan downloaden?

ik heb trouwens ook geprobeert een map te zoeken i386 en die vond ik ook bij mijn zoekresulaten maar verder weet ik niet wat ik mee moet doen :confused:
naamloosghg.png

naamloosytt7.png

Dit is me probleem voor duidelijkheid

fijne nieuwjaarswisseling!

Oke

Het is me een keer dus 1 keer gelukt met een map die ik op internet gevonden.
http://rapidshare.com/#!download|234l34|370422815|i386_folder_Lanuage_support_right_to_left_complex_script_files_windows_xp_sp2.rar|3843
deze

Omdat een kennis van mij dit probleem ook heeft wou ik het aan hem uitleggen. Ik ging toen (heel stom) bij mijn computer de vinkje bij talen van rechts naar links uitschakelen. Toen ik het opnieuwe wou installeren lukte dit niet meer.

Weet iemand waarom het de tweede keer niet lukte?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan