Taal veranderen WORD 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Klein probleempje :
Dus ik volg nu : Informaticabeheer, ik zie nu zeer uitgebreid Word 2003, en dat is op school in het nederlands, maar bij mij thuis, is het engels, dus ik vind sommige dingen niet....

Weet iemand hoe ik gratis een language pack kan downloaden, zodat ik hier thuis ook mijn word in het nederlands kan plaatsen...

Mvg,
Jeroen

Laatst bewerkt:
Je kunt volgens mij niet eens de taal van een bestaande installatie veranderen. Wel is het mogelijk om talen toe te voegen voor o.a. spellingscontrole, maar de taal van word zelf ligt vast met de installatie.

Je kunt volgens mij niet eens de taal van een bestaande installatie veranderen. Wel is het mogelijk om talen toe te voegen voor o.a. spellingscontrole, maar de taal van word zelf ligt vast met de installatie.

Bent u echt zeker, kent niemand een oplossing ....

Nee, een Nederlandstalig Office pakket is in het Nederlands en een Engelse in het Engels, daar is niets aan te veranderen.

Wrm lees ik dan dat languages paketten downloadklaar zijn, maar je moet betalen, maar dat wl ik dan weer niet ... :/

Ik heb Office XP, en bij de installatie kwam er een mapje bij in het 'Programma's' menu met office opties (Microsoft Hulpprogramma's), daar staat ook bij: Microsoft Office-XP: taalinstellingen. Misschien dat die je kan helpen? Ik kan het hier niet proberen want je hebt de CD nodig, en die ligt hier nu niet zo in de buurt volgens mij.

Hier nog wat info gevonden: klik
Maar ik weet niet of je nu echt de programma taal veranderd.

Die taalinstellingen hebben alleen betrekking op de mogelijke 'bewerkingstalen' voor word. Dus spellingscontrole, woordafbreking, etc. De taal van de applicatie zelf is toch echt niet te veranderen.

Dat dacht ik ook, maar eigenlijk toch best slecht. Veel andere programma's kan je gewoon de taal instellen of een taalpakket downloaden zodat je het wel in je gewenste taal krijgt.

Dat dacht ik ook, maar eigenlijk toch best slecht. Veel andere programma's kan je gewoon de taal instellen of een taalpakket downloaden zodat je het wel in je gewenste taal krijgt.

Tja, zo is weer meer geld te verdienen hè...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan