Taal wijzigen van windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

creative

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2006
Berichten
298
Ik weet niet hoe je de taal wijzigt van windows...
van engels naar nederlands ...


Alvast bedankt ....
 
Als je een illigale versie hebt (wat ik dus denk :p) moet je niet veel verwachten van updates...
 
jepp

ja dat klopt... hier baal ik van een engelse windows ...:evil: :evil:
 
Ik heb hetzelfde probleem, heb vandaag een nieuwe laptop gekregen waarbij windows xp op de harde schijf staat, heb dus geen cd-rom. Mijn vader heeft de boel opgestart en hierbij een verkeerde keuze mbt tot de taal gemaakt. Ik heb nu een mooie nieuwe computer in het frans :( Wie weet hoe ik het kan resetten naar nederlands? Of is het noodzakelijk om nieuwe software te kopen?

Help!!
 
Een verkeerde keuze in taal kan hij niet gemaakt hebben. Als je nu frans hebt dan wilt dat zeggen dat de xp versie die op je harde schijf staat een franse versie is.
 
Ok, bedankt voor je reactie. Ik heb zelf niet gezien hoe het gegaan is met opstarten en installeren, mijn vader had het over een taalselectie hierbij? Zal morgen gelijk contact opnemen met de leverancier, hoop dat het dan opgelost kan worden.. mijn frans reikt niet zo ver :confused:
 
probeerden ze mij ook aan te smeren in de pc winkel!

Kocht nieuwe pc met XP Nederlands, willen ze een engelse cd erbij levern :mad:

Dat ging dus mooi niet door
 
even terugkoment op het feit.

Ik heb blijkbaar ook een ''iligale'' windows versie.

maar kan gewn update'en hoor?

Op google en newsleager is alles te vinden:)
 
Er bestaat een taalpakket voor Windows XP waarin je alles om kunt zetten. Even googlen naar Taalpakket XP of Bitcometten:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan