Taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo ,
Is het op de één of andere manier mogelijk om een engelse vista versie om te zetten naar een nederlandse , aannemende dat er toch ergens iets van een taalpakketje zit ingebakken , of maakt bill gates voor ieder land een eigen versie ?
Mvg. Hans

Hallo ,
Is het op de één of andere manier mogelijk om een engelse vista versie om te zetten naar een nederlandse , aannemende dat er toch ergens iets van een taalpakketje zit ingebakken , of maakt bill gates voor ieder land een eigen versie ?
Mvg. Hans

ik weet niet cker of dit ook voor Vista geldt, maar een tijdje terug openden ik deze topic
linkje

dat kan zeker, via de windows update. klik ''available updates'' aan, en selecteer het ''dutch language pack''. klik op installeren. heb wel geduld, het is wel een mb'tje of 500 om te downloaden. installeren is ook niet snel, maar daarna is alles Nederlands

suc6:thumb:

oke, kan dus toch:rolleyes: . wel heb ik gelezen dat Vista Ultimate veel extra Taalpakketen heeft.

Heb gedaan wat dillondarko adviseerde , echter het is nog steeds engels , dus recycle bin ipv. prullenbak
Wat nu ?

Hoi !

Je moet weten dat in Vista de kern altijd Engels is, anders dan bij XP.

De taalpakketten maken het verschil, maar de interne gegevens blijven altijd engels, zolas bijv. de map-benamingen etc.

Heb je bij het bootscreen linksonder wel voor nederlands ingesteld ?
Anders veranderd er dus niets.

Greetz,

Harry,

ow, wat over het hoofd gezien.

wat je nu nog moet doen is het volgende:

ga naar het configuratiescherm, country settings o.i.d.

ga naar het tabblad keyboards and languages

in het midden zie je ''english'' staan

klik daarop, en selecteer ''dutch''

vista vraagt je om te rebooten, doe dat.

daarna is ie zeker nederlands

suc6:thumb:

Applaus voor dillondarko , het is gelukt alles is nu nederlands .
Bedankt
Hans

geen dank, ik heb er zelf ook een uurtje mee zitten ''klooien''...

geniet maar van je nederlandse vista!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan