Taalbalk apart geval

Status
Niet open voor verdere reacties.

StanleyW

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2012
Berichten
6
Goedenavond dames en heren,

Ik zit er inmiddels al een paar maanden mee en ik ben het inmiddels een beetje zat. Ik wilde ooit een Windows 7 thema op mijn Windows Vista zetten. Dit lukte aardig, maar toch niet helemaal. Het liefste heb ik nu weer gewoon mijn oude vertrouwde Windows Vista theme terug. Bij 'Thema's' heb ik al gekeken, maar dit blijft. Dit komt waarschijnlijk doordat in de tutorial werd gezegd dat ik iets in het register (dacht ik) moest wijzigen.

Iemand die dit bekend voorkomt?

Alvast bedankt,
Stanley

PS: Let niet op alle tabbladen die ik open heb staan, dat is voor een schoolproject.

*Taakbalk dus...

problemo.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Doe rechtermuisknop op je taakbalk en klik op taakbalk vergrendelen en ga op de rand van de taakbalk staan en ga omlaag en doe dan weer taakbalk vergrendelen aanzetten.
 
Was het maar zo simpel... Het probleem ligt vooral bij de drie iconen links (Windows 7 formaat) en de breedte van de geopende bestanden/programma's.
 
Hoi,
is het Win 7 thema niet te verwijderen via configscherm>programma's en onderdelen?
 
Hallo,

Probeer is rechter muis knop op taakbalk, dan "view" en dan "small icons".

Hopelijk werkt dit.
 
Bedankt voor het antwoord Mik Zjegger, maar ik weet niet hoe het bestand of het programma heet helaas!

dannywillem: Welke knop is dat? Ik heb de Nederlandse versie, maar 'Beeld' oid staat er niet tussen?
 
Als je het vinkje bij "taakbalk vergrendelen" weghaalt en dan rechter muisknop op je taakbalk drukt komt er als het goed is "beeld" bij te staan.
 
Dát gedeelte is alvast gelukt, geweldig! Nu wil ik nog weten hoe ik mijn icoontjes onderin breder krijg. Dus helemaal naar de oude look zeg maar. Weet iemand dat?
 
klik op "start", daarna op "uitvoeren" en vul daar in "regedit" en druk enter. ga nu naar: HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WindowMetrics en verwijder daar "MinWidth". Start daarna uw computer opnieuw op, en alles zou weer goed moeten zijn.

Gr.

Danny
 
Dat was inderdaad wat ik eerder gedaan had om het aan te passen, bedankt voor het antwoord Danny!
 
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan