Taalinstelling toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

DriesBa

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Berichten
10
In Windows Vista staat de taalinstelling van het toetsenbord van m'n Acer op Nederlands en Engels(Verenigde Staten). Ala het toetsenbord op Nederlands staat werken de interpuncties(komma's etc.) niet meer goed. Ze zijn alle verschoven naar een andere toets. Als ik de taalinstelling dan weer op Engels(VS) zet dan werkt het weer goed.
1e vraag: hoe komt het dat de taalinstelling verspringt van Nederlands naar Engels(VS)?
2e vraag: hoe kan ik de taalinstelling zodanig configureren dat hij permant op de juiste blijft staan?
Bij voorbaat dank voor jullie antwoord.
 
Door per ongeluk rechter Ctrl+ Shift in te drukken... :cool:
hoe je dit permanent in kan stellen? wist ik het maar want dan had ik het al 1000x gedaan! :eek:
 
Zorg dat je geen 2 toetsenbord taalinstellingen bij de landinstellingen hebt staan.
 
Zorg dat je geen 2 toetsenbord taalinstellingen bij de landinstellingen hebt staan.

Maar dat betekent in dit geval dat Nederlands verwijderd moet worden. Het betreft een Acer....Engels?
 
Je moet de instelling laten staan, waarmee je toetsenbord goed werkt voor jou.
 
Ik heb er verder geen verklaring voor. Ik had het probleem ook en heb gewoon wat ik niet nodig heb verwijderd. Hierna geen last meer gehad met per ongeluk CTRL+shift indrukken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er verder geen verklaring voor. Ik had het probleem ook en heb gewoon wat ik niet nodig heb verwijderd. Hierna geen last meer gehad met per ongeluk CTRL+shift indrukken.

Ik geloof dat het probleem opgelost is. Hartelijk dank voor de informatie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan