Taalkeuze bij installatie MS Ofice

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Ik ben van plan een nieuwe versie van MS Office te kopen. Ik vroeg me af of je bij installatie voor de gewenste taal kan kiezen. Met andere woorden het maakt niet uit in welk land je Office koopt, want je kan je eigen taal kiezen.

Volgens mij koop je juist de Nederlandse / Engelse / etc versie. Maar ik geloof dat je naderhand nog via Windows Update een betreffende taalpakket kan installeren. Scrap that: net even gekeken, en je kan in de opties van een Office-programma later een taalpakket installeren.

Bedankt Probleempjes. Ik woon in Frankrijk en wil een NL Office. Het is voor mij gemakkelijker en goedkoper om in Frankrijk te kopen, maar dan moet ik wél héél zeker weten of bij iedere huidige versie van MS Office een taalkeuze mogelijk is. Kan iemand anders (liefst uit eigen ervarin) dit ook nog bevestigen.

http://office.microsoft.com/en-us/language-packs/

Geef me een moment, en dan staat hier nog een screenshot.

4f45381ed5395-Untitled.png

Laatst bewerkt:
Daar was ik al en beetje bang voor. Uit jouw screenshot blijkt dat je kan kiezen uit de standaardversie Engels en Nederlands. Ik denk dus dat als ik in Frankrijk koop, dat je kan kiezen tussen Engels en Frans. Dan toch maar in Nederland kopen, denk ik.

Bedankt beiden die hebben gereageerd, ik weet nu wat er mogelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan