taalpakket voor Win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

sannieee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2011
Berichten
4
hallooo mensen,

hopelijk kunnen jullie me helpen.. ik zit voor 6 maandjes stage in spanje, jammergenoeg is mijn laptop hier kapot gegaan. nu heb ik een nieuwe gekocht, met windows 7 (starter) en nou is alles in het spaans! ik was al zover gekomen dat ik begrijp dat ik via n update de taal kan veranderen, maar laat het nou zo zijn dat ik al duizenden updates heb geinstalleerd en dat er geen talenpakket verschijnt.. zou iemand van jullie mij met dit probleem kunnen helpen? ik heb al redelijk gezocht op deze site maar wordt er niet zo wijs uit..

alvast heel erg bedankt, groetjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het enige wat je normaal kunt aanpassen is de toetsenbord indeling met de leestekens voor een specifiek land.
Bij mijn weten kun je de systeemtaal niet wijzigen.
 
hé ****, ik zie het inderdaad. dat is mooi stom dan. iemand ideeen over een oplossing? dan zal ik zeker n nieuw pakket moeten kopen om erop te zetten ofzo.. of zijn dr eventuele andere oplossingen? bedankt voor de reacties iig!
 
Goed lezen *KNIP*: het gaat niet om Vista maar om Win7

Ook goed lezen, m'n beste... werkt ook uitstekend op Win7!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb nog iets gevonden wat je evt zou kunnen proberen.
Zelf geen ervaring mee of getest.Dus geheel aan jezelf.

De tool welke in dat artikel genoemd wordt is Vistalizator... jawel, dezelfde als de link die door codGmer al aangereikt werd...

Het programma werkt uitstekend op Win7, meermaals gebruikt, installatie is even goed opletten....

Met Windows starter heb je geen mogelijkheid om de taal te veranderen.
is dus onzin...

Alternatief zou je kunnen proberen ergens in "torrentland" o.i.d. een Nederlandse Windows7 Starter te downloaden en dan bij de installatie jouw licensie nummer ingeven....
Omdat de "Starter" een OEM product is, kun je deze niet bij Microsoft downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan