• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tab Blad In Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

SCHOU006

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2007
Berichten
6
Wie heeft een oplossing voor mijn probleem? Ik heb een toets combinatie ingedrukt (ik weet niet welke) en bij elk excel bestand wat ik nu open komt het icoontje voor het verplaatsen van een tabblad in beeld en dan blijft alles in excel hangen en kan alleen nog maar afsluiten met ctrl//alt/ delete en taak beëindigen. Ik heb verschillende dingen al geprobeerd. Maar bij elk excel bestand wat ik open en ik klik in een cel dan komt het tabblad icoon en sta ik vast
Ik gebruik excel 2003, en ik hoef geen macro,s te activeren als ik excel opstart
alvast bedankt john
 
Laatst bewerkt:
Beste John,

Welke versie van Excel gebruik je? Moet je macro's activeren als je excel opstart?
Kun je een screendump maken als het weer gebeurd? Dit gaat met de knop Print screen, naast de F12.

Richard
 
excel tabblad

Beste richard,

Ik gebruik excel 2003 en ik hoef geen macro,s te activeren.
Ik zie wel in de taakmanager dat er 3 excel bestanden worden geopend en als ik er een wil beeindigen ze alle drie worden afgesloten. Als ik excel opstart wordt eerst map1 geopend daarna wordt 2x mijn bestand geopend 1x met allen mijn bestandsnaam en 1x met micrsoftexcel-naam bestand
Ik kan geen screendump maken
Als ik in een nieuw blad ga staan dan is mijn cursor een groot plus teken.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd.
Ik ben benieuwd naar het volgende:
1) Je opent Excel via excel.exe. Wat gebeurt er en wat zie je op je scherm? Gaat er iets fout, kun je überhaupt nog iets in Excel?
2) Als je iets kunt, kun je dan via Bestand - Openen jouw bestand openen?
3) Je opent een bestand via de windows explorer.Wat gebeurt er en wat zie je op je scherm? Gaat er iets fout, kun je überhaupt nog iets in Excel?
4) Wat gebeurt er als je op print screen klikt en je dan Paint opent en op Ctrl+V klikt? Als het goed is zie je dan een plaatje van je beeldscherm. Dit kun je dan hier uploaden. Lukt dit niet?

Richard
 
je kan ook eens in excel kijken bij extra - opties - algemeen of er daar iets staat bij 'bestanden openen bij opstarten' (of zoiets 'At startup, open alle files in' in het engels).

steven
 
Beste richard,

Ik gebruik excel 2003 en ik hoef geen macro,s te activeren.
Ik zie wel in de taakmanager dat er 3 excel bestanden worden geopend en als ik er een wil beeindigen ze alle drie worden afgesloten. Als ik excel opstart wordt eerst map1 geopend daarna wordt 2x mijn bestand geopend 1x met allen mijn bestandsnaam en 1x met micrsoftexcel-naam bestand
Ik kan geen screendump maken
Als ik in een nieuw blad ga staan dan is mijn cursor een groot plus teken.
 
Tabblad Excel

Als ik excel open,krijg ik map1 in mijn scherm zodra ik op een cel klik , worden alle cellen geselecteerd die ik aanraak, ik kan dit niet herstellen /beëindigen met escape. Ik sta ook direct vast.
Ik heb een sceendump geuploaded
 
tabblad

Ik heb excel op diverse manieren geopend, het lijkt net of er een actie open blijft staan.
Het uploaden was misgegaan het bestand was te groot.
 

Bijlagen

  • sceendump-excel1.gif
    sceendump-excel1.gif
    92,7 KB · Weergaven: 69
't Lijkt net of je Shft-toets blijft hangen.
Stomme vraag misschien, maar heb je je PC al eens uit gedaan en opnieuw opgestart?

Je zou ook het bestand waarin het fout gaat naar één van ons kunnen mailen. Al weet ik niet wat wij ons dan op de hals halen :rolleyes:

Ik zie ook dat je een werkbalk van ASAP aan hebt staan. Ga eens naar Extra > Invoegtoepassingen en vink deze dan uit. Start Excel nog eens op. Misschien dat daarin iets fout gaat?

Richard
 
Tabblad

Richard bedankt, jou opmerking van start de computer opnieuw op had ik nog niet gedaan. Ik zocht de fout in excel, en fixeerde me daar helemaal op. Normaal als ik problemen heb start ik wel de computer opnieuw op, maar deze keer niet

gr John
 
Nu nog van die toets afblijven :D
Ben blij dat het opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan