• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tab-bladen mailen met behoud van informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mart somer

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2004
Beste luitjes,

Ikheb een sheet bestaande uit een paar tab-bladen met daarin een aantal kolommen met daarin informatie verkregen door formules (daar is excel voor).
Is het mogelijk om in een zo'n tabblad de formules uit te zetten en dat de informatie toch blijft staan.
Een collega van mij heeft de informatie die op zo'n tabblad staat nodig. Ik moet daarvoor de gehele sheet naar hem mailen maar hij heeft alleen de informatievan dat ene tabblad nodig. Een andere mogelijkheid is dat ik een nieuwe sheet maak met daarin de informatie die hij nodig heeft. Dit nieuwe sheet is dan gekoppeld aan het orginele met de nodige formules. Als ik dan alleen het gekoppelde sheet mail krijgt hij volgens mij niet veel te zien.
Wie heft er een tip .

groetjes Mart

Ga naar het Menu Extra.
Kies Opties.
Klik op de tab-Weergave.
Klik linksonder op Formules.
(Er komt een vinkje voor)
Klik op OK.

Nu zijn de formules zichtbaar.
Misschien de kolommen breder maken.

Formules weer weg:
Volg dezelfde route.

Beste Luc,

dat is niet wat ik bedoel.
Ik heb in sheet A in een aantal kolommen info staan die ik gelinkt heb met een sheet B. Dus de cellen in sheet B nemen de info over van de cellen in sheet A.
Sheet B wil ik naar een collega mailen maar ik weet dat dat niet kan omdat hij dan geen cijfers krijgt maar foutmeldingen in de cellen.
Als ik nu de informatie in sheet B kan "bevriezen", dus wel de inhoud van de cellen kan behouden maar niet de link met sheet A, kan ik sheet B naar mijn collega mailen(denk ik).

Is Mijn vraag nu duidelijk?

Ik ben benieuwd

groet Mart

Hoe vaak moet je dit doen?
Je kunt ook het blad kopieeren en op een ander blad de waarden plakken.
Nu zijn er geen formules te zien
mvg Imod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan