Tabblad beveiliging?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
3x XP Pro

Op 2 PC's heb ik bij mijn stations, files en mappen WEL het tabblad beveiliging en op 1 PC heb ik het niet.

Hoe kan dit? En nog beter; hoe zorg ik ervoor dat ik het op die andere PC ook krijg?

Ik ben al bezig om het aldanniet getweakt tevoorschijn te halen maar een WindowsOptie is nog beter

Is dit 'm misschien?

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoSecurityTab"=dword:00000000

Geplaatst door ikself
Is dit 'm misschien?

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoSecurityTab"=dword:00000000

:8-0:

hehe...

Even zien :).

Dan maak je d'r toch een regfile van en importeer je die in je register?

Of ik voeg de waarde gewoon zelf toe.

Maar dat probeerde ik uiteraard al maar dat werkt niet.

Kan 't me bijna niet voorstellen:)
Maar zou het "Eenvoudig delen van bestanden(Aanbevolen)" uitvinken, zijn bij Mapopties, weergave..:confused:

Geplaatst door ZipPe
Kan 't me bijna niet voorstellen:)
Maar zou het "Eenvoudig delen van bestanden(Aanbevolen)" uitvinken, zijn bij Mapopties, weergave..:confused:

:eek:

Thank Joe!

Dang! Weet ik die ook weer.

Ook Ikself bedankt voor de moeite :thumb:

Is dat een XP home waar je deze op heb toegepast
http://www.microsoft.com/ntserver/n...scm/default.asp

Dan is dat waarschijnlijk de veroorzaker, ik dacht (moet het nog controleren, dat dit bij de computer waar ik dat toen toegepast heb ook het geval is... :)
IIg geval wel dat ik daar ook beide knoppen heb "Delen en Beveiligen" Dat Engels kan ik straks pas zien maar dacht van wel :confused:

Nee het is een XP Pro..

En nu je het zegt.. Dat scriptje heb ik laatst gerund, deed 'niets' maar dat klopt ook wel..

Hmmm.... Hoe draai ik dat terug?

*neust in script*

Hey lekker dier;

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

* Click the Refresh buttonrefreshin your browser window to try the page again.

* If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

* Open the Windows NT Server 4.0 home page, and then look for the information you want.

* Go to the download area to download Windows features and updates.

* Click the Back button to try another link.

:rolleyes:

:) Sorry foute plak,een paar berichtjes verder naar boven staat ie ook nog een paar keer daar werkt ie wel..

Maar die is toch alleen bedoeld voor xp home die Addon.. XP pro heeft toch al de tablat beveiliging in normale modus, (????????????)
:rolleyes:

Je kan eens proberen die zelfde setup nog eens te downloaden, dat is toch een zip en dan eens kijken of je alles wat in die zip zit terug vind en verwijderd..
Als je die .inf bestanden opend met kladblok dan zie je daar een aantal dll staan en een regsvr.exe. Maar ik weet niet welke van die dll's weg zouden kunnen en of ze gedeeld worden.. Dat wordt uitproberen met regsvr /u .dllnaam..

Maar eerlijk gezegt vind ik een systeemherstel de beste oplossing.. Als het verwijderen van die bestanden niet werkt...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan