Tabblad bijmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

B2

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Berichten
178
Hallo allemaal

Ik werk graag met Microsoft Outlook (geen outlook express), nu zou ik het volgende willen weten :

Bij contactpersonen heb je verschillende TABBLADEN waar je je gegevens in kunt voeren
"ALGEMEEN" "DETAILS" "ALLE VELDEN" etc. etc.
Nu wil ik hier nog een tabblad bijmaken voor andere gegevens, en wel zo dat dit tabblad OOK in alle bestaande contactpersonen zichtbaar is, is dit mogelijk, en zo ja hoe ???
 
Open een nieuw te maken contactpersoon>ga naar Extra>Formulieren>Formulier ontwerpen en open in het volgende scherm Contactpersoon.


Is dat wat je bedoelt?

vrgr. Maaike
 
Ja ongeveer, maar ik wil eigenlijk een tabblad erbij hebben die dan ook in alle andere (reeds bestaande) contactpersonen zichtbaar wordt, en tevens bij de nieuw in te voeren contactpersonen
 
Geplaatst door Maaike
Open een nieuw te maken contactpersoon>ga naar Extra>Formulieren>Formulier ontwerpen en open in het volgende scherm Contactpersoon.


Is dat wat je bedoelt?

vrgr. Maaike
Ja ongeveer, maar ik wil eigenlijk een tabblad erbij hebben die dan ook in alle andere (reeds bestaande) contactpersonen zichtbaar wordt, en tevens bij de nieuw in te voeren contactpersonen. Is dit mogelijk ???
 
Sorry B2, dit gaat mij even te ver. :eek:
Hopelijk kan iemand anders je verder helpen!

excuses.
vrgr. Maaike
 
Geplaatst door Maaike
Sorry B2, dit gaat mij even te ver. :eek:
Hopelijk kan iemand anders je verder helpen!

excuses.
vrgr. Maaike
Ik hoop het,
In ieder geval bedankt voor je moeite Maaike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan