tabblad delen bij eigenschappen netwerkverbindingen niet zichtbaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter isssi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

isssi

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2015
Beste helper,

Ik werk met een kleine notebook van samsung N135, met windows 7 er standaard op. Hierop wil ik de internetverbinding delen. Ik ga hiervoor naar:

Configuratiescherm\Netwerk en internet\Netwerkverbindingen
(zie foto)

En klik vervolgens met de rechtermuisknop op de verbinding die ik wil delen + eigenschappen.
Vevolgens zie ik geen tabblad delen (zie foto). Maar waarom niet is mijn vraag? Moet ik iets aanpassen zodat het wel in beeld komt?

De reden is dat ik een VPN verbinding wil delen. Dit truckje is prima gelukt met mijn Vista Laptop van SONY VAIO. Op mijn kleine notebook wil ik dan een tv-box aansluiten, en ook dit werkt prima met mijn Sony/vista: gewoon het tabblad delen namelijk. Wie kan/wil mij helpen, of mij doorverwijzen naar het antwoord.

mvg

Bijlagen

• eigenschappen.jpg
    eigenschappen.jpg
    74 KB · Weergaven: 38
  • netwerkverbindingen.jpg
    netwerkverbindingen.jpg
    65,6 KB · Weergaven: 41
Herstel. Antwoord gevonden

Windows Help:

Internetverbinding delen (ICS). Op een computer waarop Windows 7 Starter wordt uitgevoerd, kunt u niet met de functie Internetverbinding delen (ICS) een internetverbinding delen met andere computers in het netwerk. Als u Windows 7 Starter gebruikt, moet u een router gebruiken als u een internetverbinding wilt delen tussen meerdere computers. Voor meer informatie raadpleegt u Een thuisnetwerk instellen.

Ik sluit het onderwerp af.
mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan