Tabblad verwijderen macro werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

aroundtheworld

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Berichten
1
Hallo,

ik heb een probleem met mijn excel bestand (niet van mijzelf).

Het bestand heeft een ingebouwde macro waardoor automatisch een weektabblad met data wordt toegevoegd als je op de knop "nieuw tabblad" drukt. De tabbladen zijn vervolgens weer gelinkt aan output tabbladen (rijen per week gelinkt aan weektabbladen).

Ik heb het originele bestand met 40 nieuwe bladen met informatie per week voor het jaar 2009 (tabblad is op weeknummer ingedeeld). Vervolgens wil ik graag opnieuw beginnen met een nieuw bestand zonder de informatie van 2009. Ik heb dus de tabbladen verwijderd en een paar lege tabbladen ingevoegd (wk01, wk02, en wk03). Het ouput tabblad dat de informatie uit de weektabbladen haalt geeft echter nu een error. Dit terwijl het tabblad wel de info zou kunnen halen voor de eerste 3 weken uit de 3 tabbladen.

Waarom is dit zo? En hoe kan ik dit verhelpen? Ik kan helaas het excel bestand niet toesturen.

mvg,

Aroundtheworld
 
Het ouput tabblad dat de informatie uit de weektabbladen haalt geeft echter nu een error.

Dat is wel heel vaag, niet? Hoe verwacht je dat helpers je kunnen helpen met enkel dit als info, geen voorbeeldbestand (alle begrip dat je belangrijke informatie niet op een forum zet) en zonder de VBA-code?

Wigi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan