• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tabblad weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitetigerck

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2008
Hallo,

Ik heb op een of andere manier mijn tabblad laten verdwijnen en deze zou ik graag weer terugzien, willen jullie mij aub vertellen hoe dat mogelijk is? Mijn balk ziet er als volgt uit nu:
excelvraag.jpg

Alvast bedankt:thumb:

In Excel 2003 via Extra - Opties kan je je tabbladen weer zichtbaar laten maken.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Lukt het niet om helemaal links boven gereed de scrollbar op te pakken en naar rechts te schuiven?
Zo te zien is ie er niet. Ik moet zelf ook nog helemaal wennen aan Office 2007 :-(

Caramba! Dat is zoeken!

De instelling Bladtabs weergeven is uitgeschakeld. ???

Controleer eerst of de optie echt is uitgeschakeld. Klik hiertoe op de Microsoft Office-knop en klik vervolgens op Opties voor Excel. (vaag knopje onder in het schermpje dat verschijnt) Schakel in de categorie Geavanceerd bij Weergaveopties voor deze werkmap het selectievakje Bladtabs weergeven in. Als het is uitgeschakeld, schakelt u het in en klikt u op OK.

[Hiervan is dus na uitgebreid gebruikersonderzoek vastgesteld dat dit de meest vriendelijke user-interface is]

Laatst bewerkt:
Lukt het niet om helemaal links boven gereed de scrollbar op te pakken en naar rechts te schuiven?
Zo te zien is ie er niet. Ik moet zelf ook nog helemaal wennen aan Office 2007 :-(

Bij Office 2007 moet je naar het logo links boven gaan.
Ga naar Opties voor Excel (onderaan).
Kies voor Geavanceerd.
Ga met de verticale scrollbar naar beneden en daar vind je de mogelijkheid om de tabs weer te geven.

Office 2007 blijft wennen:confused:

Met vriendelijke groet,

Roncancio

bedankt beide voor de snelle antwoorden:D

ik heb 2007, die knop ligt nie egt op de meest makkelijk vindbare plek...

Maargoed gelukkig hebben we nog de experts:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan