• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Tabblad

• Onderwerp starter Onderwerp starter BMS
  • Startdatum Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

BMS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2024
Bij mijn excel bestanden zijn er een aantal tabbladen die buiten het beeld vallen.
Met behulp van de pijltjes linksonder kunnen die opgezocht worden.
Is het mogelijk en bv. met behulp van een functietoets een selectiebox op te roepen waar de tabbladen in vermeld zijn en dan het te openen tabblad geselecteerd kan worden?

1731770052899.png

Zonder voorbeeldbestandje is er geen voorbeeld te maken. Met foto's zijn we hier niets, dat is voor een ander forum.

Rechtsonder kun je de schuifbalk iets verkleinen en dan kun je dus meer werkbladen zien.
of met de rechter muis toets op de pijltjes klikken dan verschijnt er een popup met alle werkbladen.

Rechtsonder kun je de schuifbalk iets verkleinen en dan kun je dus meer werkbladen zien.
of met de rechter muis toets op de pijltjes klikken dan verschijnt er een popup met alle werkbladen.

Deze optie kende ik nog niet en voldoet aan wat ik zocht.
Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan