Bekijk bijlage boekhouding Renault Clio Estate probeerversie.xlsb
Hallo,
ik heb een spreadsheet gemaakt om kosten van de auto per maand bij te houden.
Op tabblad 1 vul ik de maand (naam) in, automatisch wordt er een tabblad aangemaakt met alle relevante gegeven.
Nu wil ik gegevens van de (nieuwe) tabbladen op 1 tabblad als samenvatting tonen.
Normaliter verwijs je direct van tabblad naar tabblad, maar nu komen er steeds nieuwe tabbladen bij.
Deze hebben wel allemaal dezelfde indeling.
Hoe kan ik dat doen?
Zelf had ik een idee, maar dan moet ik de nieuwe tabbladen vóór de laatste kunnen plaatsen (dus steeds als voorlaatste)
Dan zou ik misschien "=SOM(‘jan:dec’!C3)" kunnen gebruiken.
Alvast bedankt.
Hallo,
ik heb een spreadsheet gemaakt om kosten van de auto per maand bij te houden.
Op tabblad 1 vul ik de maand (naam) in, automatisch wordt er een tabblad aangemaakt met alle relevante gegeven.
Nu wil ik gegevens van de (nieuwe) tabbladen op 1 tabblad als samenvatting tonen.
Normaliter verwijs je direct van tabblad naar tabblad, maar nu komen er steeds nieuwe tabbladen bij.
Deze hebben wel allemaal dezelfde indeling.
Hoe kan ik dat doen?
Zelf had ik een idee, maar dan moet ik de nieuwe tabbladen vóór de laatste kunnen plaatsen (dus steeds als voorlaatste)
Dan zou ik misschien "=SOM(‘jan:dec’!C3)" kunnen gebruiken.
Alvast bedankt.