• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tabbladen blad1,blad2,blad3 verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
hey als ik een exelpagina van het web haal verdwijnen de bladen hoe kan ik dat terug te verschijn halen. Ondertuseen heb ik het bijna gevonden. Normaal moet je dan naar tabblad beeld > met de rechtermuisknop op aangepast weergeven > het lint aanpassen> geavanceerd> zien bij stukje wseergave opties voor tabs of tabbladen weergeven is aangevinkt. Bij alle compuetres werkt dat alleen bij dat ene werkblad niet

Laatst bewerkt:
probeer het volgende is, met je rechtermuisknop op een tabblad te klikken en selecteer: zichtbaar maken

kijk eens bij opties > geavanceerd > Weergave > bladtabs weergeven staat uit

nog een andere mogelijkheid is dat de tabbladen via vba verborgen zijn met de optie xlveryhidden dan kun je ze ook niet via de normale weg weer zichtbaar maken,

Kan ik dat ergens nakijken want heb dat ook geprobeerd aangevinkt uitgevinkt en terugaangevinkt natuurlijk.

als een tabblad op xlsheetverryhidden eigenschap staat ingesteld dan werkt de rechtermuisknop idd niet
heb je al via alt F11 gekeken ?

en waar moet ik dat van de xlsheetverryhidden eigenschap bekijken en terug herstellen?

Laatst bewerkt:
met alt F11 open je de VBA editor in de linker kolom zie je de namen van alle tabbladen als je in die rij meer tabbladen ziet dan onder je werkblad dan is er dus 1 verborgen en waarschijnlijk ingesteld op xlsheetverryhidden
in de VBA editor open je venster eigenschappen met F4 of boven in beeld zoek je een envelopje met een handje
nu zie je een extra venster met allemaal regeltjes waar je dus per sheet de eigenschappen kunt instellen
zoek de sheet die wel in de editor staat maar niet onder je werkblad terug te vinden is als tabje, klik in de editor op die sheet naam en kijk in het eigenschappen venster helemaal onderaan bij visible, rechts hiervan kun je 3 opties instellen

Oke ik heb het nagekeken op welke stand moeten die staan want volgens mij stonden ze allemaal goed

maar het filmpje van Cobbe laat presies zien hoe het moet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan