• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tabbladen Excel koppelen aan 1 Wordbestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

marfa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Ik heb een Excel bestand met gegevens in meerdere tabbladen. Is het mogelijk om gegevens uit verschillende tabbladen samen te voegen in 1 Worddocument? Ik kan nu maar 1 tabblad selecteren voor koppeling.

Marfa

Dan zul je met een macro moeten werken waarin je in de macro aangeeft welke cellen gekopieerd moeten worden naar Word. Gewoon knippen en plakken lukt niet met meerdere tabbladen.

Ik heb een Excel bestand met gegevens in meerdere tabbladen. Is het mogelijk om gegevens uit verschillende tabbladen samen te voegen in 1 Worddocument? Ik kan nu maar 1 tabblad selecteren voor koppeling.
Marfa

Hoi,

Geef de reeks cellen in de andere werkbladen, die je wilt 'koppelen' aan Word een bereiknaam.
Bij de stappen voor het samenvoegen vanuit Word, worden ook deze als mogelijke bronkeuze aangegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan