tabbladen functie uitgeschakeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mellk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mellk

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
op de een of andere manier heb ik de tabbladen functie in IE uitgeschakeld..
als ik nu een nieuw tabblad in het zelfde venster wi lmaken krijk ik een melding met

er moet een nieuw venster worden geopend om deze webpagina te kunnen weergeven
om uw computer te beveilingen worden webpagina's in verschillende beveiligingszones afzonderlijke vensters geopend.

waarschijnlijk heb ik dit gedaan toen ik gister mijn msn foto tool fatsoenlijk wilde laten werken..
ik stuurde windows live stuurden me een helpmailtje.. met dit

Het volgende kan zich voordoen:
- Als je op "Foto's" klikt in het vervolgkeuzemenu "Toevoegen," gebeurt er niets.
- Als je een foto wilt toevoegen, wordt de foto niet weergegeven in de lokale map of je krijgt de volgende foutmelding: "Deze map bevat geen foto's."
- Telkens als je een foto wilt toevoegen aan een e-mailbericht, wordt je verzocht om de MSN Photo Upload Tool te downloaden.
- De foto wordt wel ge-upload door de MSN Photo Upload Tool, maar het verschijnt niet als een bijlage bij je e-mailbericht.
- Als je de MSN Photo Upload Tool wilt installeren, gebeurt er niets.

Het volgende kan de oorzaak zijn:
- Je gebruikt een versie van Microsoft Internet Explorer dat de Photo Upload Tool niet ondersteunt.
- De veiligheids- en privacyinstellingen in Internet Explorer zijn te hoog of zijn niet correct geconfigureerd.
- Je hebt de MSN Photo Upload Tool al eerder gedownload, deze is op het moment actief en functioneert incorrect.
- Een Internet filterprogramma, zoals een firewall, een antivirus programma of een pop-up blocker, voorkomt dat je de benodigde cookies kunt ontvangen en versturen voor het afronden van de captcha-test.
Belangrijk: Met de volgende instructies wijzig je de veiligheidsinstellingen op je computer of schakel je de beveiliging compleet uit, zodat je om een bepaald probleem heen kunt werken. Echter, voordat je deze instructies opvolgt is het van belang na te gaan wat de risico's kunnen zijn van deze instellingswijzigingen voor je computersysteem en je netwerkomgeving. Besluit je de instructies op te volgen, neem dan je nodige voorzorgsmaatregelen om je systeem te beschermen

Volg de volgende stappen om het probleem op te lossen:
1. Controleer of je de versie van Internet Explorer gebruikt die de MSN Photo Upload Tool ondersteunt.
De MSN Photo Upload Tool werkt uitsluitend met Internet Explorer, de versies 5.0 en hoger. Als je gebruikt maakt van een andere webbrowser, is de optie om foto's toe te voegen aan een e-mailbericht niet beschikbaar.
Ga eventueel naar http://www.microsoft.com/ie om de meest recente versie van Internet Explorer te downloaden.

2. Verwijder eventueel eerder geïnstalleerde versies van de MSN Photo Upload Tool.
a. Open Internet Explorer, klik op "Extra" en klik vervolgens op "Internetopties."
b. In het tabblad "Programma's" kies je "Invoegtoepassingen beheren".
c. In het "Weergeven:" -menu, selecteer "Gedownloade ActiveX-besturingselementen (32-bit)."
d. Klik "MSN Photo Upload Tool."
e. Onder "ActiveX verwijderen", Klik "Verwijder", klik "OK" en nogmaals "OK".

3. Optimaliseer Internet Explorer en herstel de standaard browserinstellingen:
- Volg de volgende stappen om Internet Explorer 7 te optimaliseren:
1. Start Internet Explorer.
2. In het menu "Extra," klik op "Internetopties."
3. Onder "Browsegeschiedenis," klik op "Verwijderen."
4. In het venster " Browsegeschiedenis verwijderen," klik op "Cookies verwijderen."
5. Indien nodig, klik ter bevestiging op "OK." Het verwijderen van deze bestanden kan enkele minuten duren. Klik vervolgens op "Sluiten."
6. Klik op het tabblad "Geavanceerd" en klik op "Geavanceerde instellingen herstellen."
7. Klik op het tabblad "Beveiliging."
8. Klik op het pictogram "Internet," selecteer "Standaardniveau" indien deze beschikbaar is en klik op "Toepassen." Herhaal deze stap voor de zones "Websites met beperkte toegang," "Vertrouwde websites" en "Lokaal intranet."
9. Klik op het pictogram "Vertrouwde sites."
10. Klik op "Websites" en deselecteer het selectievakje "Serververificatie (https:) voor alle websites in deze zone vereist."
11. Onder "Deze website aan de zone toevoegen," typ "*.hotmail.com" en klik op "Toevoegen." Voer zo ook de volgende websites in:
*.passport.com
*.live.com
*.msn.com
Klik ten slotte op "Sluiten."

12. Klik op het tabblad "Privacy" en klik op "Websites."
13. Bij "Adres van website," typ "*.hotmail.com" en klik op "Toestaan." Voer zo ook de volgende sites in:
*.passport.com
*.live.com
*.msn.com
Klik op "OK."

14. Klik op het tabblad "Inhoud."
15. Klik op "SSL-status wissen." Sla deze stap over als de optie "SSL-status wissen" niet beschikbaar is.
16. Klik ten slotte op "OK."

- Volg de volgende stappen om alle instellingen van Internet Explorer te herstellen naar het standaardniveau:
Let op: Voer deze stappen alleen uit als Internet Explorer niet correct functioneert; met onderstaande instructies worden alle Internet Explorer-opties hersteld naar de originele instellingen. Hierdoor worden add-ons uitgeschakeld en je browsergeschiedenis, cookies en tijdelijke bestanden worden verwijderd.
1. Sluit alle programma's af en sluit alle geopende vensters.
2. Klik op "Extra" en klik op "Internet-opties."
3. Klik op het tabblad "Geavanceerd."
4. Klik op "Standaardinstellingen herstellen."
Opmerkingen:
- Ga naar http://www.microsoft.com/windows/ie/support/default.mspx voor ondersteuning voor Internet Explorer 7.
- Om vast te stellen welke versie van Internet Explorer je gebruikt, klik in Internet Explorer op "Help" en klik vervolgens op "Info."
- Als je een andere Internetbrowser gebruikt dan Internet Explorer, raadpleeg de documentatie van de betreffende browser.

4. Voeg de betreffende domeinen toe aan de veilige lijst van je firewall, je pop-up blocker of van je antivirus programma.
LET OP: De volgende oplossing kan je computer en je netwerk kwetsbaarder maken voor aanvallen van kwaadaardige gebruikers of kwaadaardige programma's zoals virussen. We raden je daarom aan de volgende oplossing niet te gebruiken. Echter, we leveren je de oplossing zodat je zelf kunt bepalen of je deze toepast. Het gebruik van deze oplossing is op eigen risico.
a. Als je een firewall programma, een pop-up blocker of een antivirus programma gebruikt, voeg dan de volgende domeinen toe aan de veilige lijst van het programma:
- hotmail.com
- msn.com
- passport.com
b. Als je hulp nodig hebt bij stap 4a, neem dan contact op met de producent van het filterprogramma dat je gebruikt, voor specifieke instructies.
c. Als je gebruik maakt van Microsoft Windows Internet Connection Firewall, ga dan naar de volgende website voor instructies over het in- en uitschakelen van de firewall:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;283673.

ik heb alles gedaan behalve het laatste omdat ik niet wist hoe dat moest.. ik heb wel een tijdje gezocht om het te proberen waarbij ik bij mijn MC Afee de firewall naar standaard niveau heb terug gezet, maar naar mijnw eten heb ik daar nooit iets aan veranderd.

en ik heb IE niet naar het standaard niveau terug gezet omdat ik dat niet nodig vond

weet iemand hoe ik de tabbladen functies weer kan inschakelen, of waar ik ze heb uitgeschakeld?

nou nog mooier...bij sommige sites doet ie ut wel
3fm.nl
google.nl
uitzendinggemist.nl

maar bij hotmail wil die dan weer niet..

msn.nl en hotmail.. zet hij bij elkaar in een ander venster..
dus als ik msn.nl wil openen in een tabblad opent hij het in een nieuw venster..
als ik dan hotmail in dat andere venster wil openen zet hij het bij msn.nl

ik snap er helemaal nix meer van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan