Tabbladen in Google chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankwannet

Inventaris
Lid geworden
6 jun 2006
Berichten
26.481
Hoi...

Momenteel ben ik even met google Chrome aan het werken.Nu is het zo dat wanneer ik een link aanklik in me mail prog dan chrome telkens daarvoor een nieuw tabblad opent.Waar kan ik vinden dat die dat niet meer doet??
Met al die mails van Helpmij dan staan er zo een 20 open.:D
 
Goedenacht Frank, je zal inmiddels wel slapen dus lees je dit waarschijnlijk later vandaag.
Er is niet echt iets wat dat voorkomt, maar wat je wel kunt doen is de link naar het tabblad slepen die je al extra geopend hebt (buiten je mail programma dus) en dan word op dat tabblad de nieuwe discussie geopend.
Terug naar mail prog. en de volgende link weer slepen naar het tabblad (enz)
Hier staat wat meer uitleg: http://www.sos-pc.eu/?p=370

Succes!
 
Dank voor beide reacties...

Beide tips had ik ook al doorgelezen maar bied geen oplossing.Slepen is ook weer een extra handeling die niet fijn werkt.
In IE kon je dat mooi instellen en vooralsnog staat het dan 1-0 voor IE.:)
 
Zal dat vanavond eens even bekijken.Ik zit nu op me pc boven en zit in w8 met Ie10.En moet zo nog gaan werken.Crome heb ik even op de laptop staan.Ben een en ander aan het uitproberen omdat sommige pagina's van Helpmij een wit scherm leveren(ie8&9).
Ook mijn handtekening levert een wazig plaatje op in IE.De regel"stem nu,en win leuke prijzen"blijft in Ie ietwat zichtbaar.Terwijl in crome deze gewoon verdwijnt en alleen de volgende slide zichtbaar is.
Vandaar mijn probeersel naar crome maar ja van die tabbladen is weer hoogst irritant.:p

EDIT: neen ook dit geeft me niets.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het echt niet mogelijk is.Een grote zoektocht op het boze www levert me niets op.Hoogst irri:confused:
 
Aangezien beheer van Helpmij het probleem met de witte pagina's opgelost heeft ben ik weer terug naar IE.

Dank jullie voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan