• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabbladen maken in tabbladen

• Onderwerp starter Onderwerp starter ovee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ovee

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Hallo

Is het ook mogelijk om tabbladen weer te verdelen in sub-tabbladen?

Dus wanneer je bv. tabblad 1 opent, dat je daarin weer verschillende tabbladen kunt maken?

Gr. O. Veenstra

Volgens mij kan dat niet.

Kan je misschien iets met een hyperlink naar een ander werkblad of een andere plaats op het werkblad?

Ik wil eigenlijk dat een tabblad weer onder te verdelen is in andere werkvelden

Wat bedoel je met een werkveld?
Een excelbestand is een werkmap bestaande uit werkbladen. Je kunt werkbladen toevoegen, maar niet splitsen.

Onderaan een werkmap staan een aantal tabbladen. Standaard 3. Graag wil ik die 3 tabbladen weer kunnen onderverdelen in subtabbladen. Dus hoofdtabblad 1 heeft bv 4 subtabbladen, hoofdtabblad 2 heeft bv 5 subtabbladen en hoofdtabblad 3 heeft bv 10 subtabbalden.
Een soort website met hyperlinks.

Dat moet toch te maken zijn in Excel?

Zoals reeds gezegd, tabbladen creëren binnen tabbladen gaat niet, hyperlinks kan je wel naar eender waar leggen.

Sub tabbladen bestaan vlgns mij ook niet
Maar misschien kun je iets met tabblad kleuren doen om toch een onderscheid te zien

Kun je mij dan ook zeggen hoe ik die hyperlinks moet maken?

ovee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan