Tabbladen verdwijnen door subformulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

RichieRich49

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
Beste forumleden,

In mijn database heb ik een formulier waar 5 tabbladen staan. Als er op het vijfde tabblad word geklikt'pagina 320', dan wordt daar een subformulier geopend. Het probleem is dat dan de 5 tabbladen allemaal verdwijnen.
Zie bijlage

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

Richie

Bijlagen

waarschijnlijk ligt je subform over je tabcontrol heen.

selecteer het tab waarin je de subform wilt hebben en selecteer het subform. Sleep de subform over de bewuste tab tot de kleur van het tab control veranderd. Laat de subform control los. Het subform is nu onderdeel van het tabcontrol.

HTH:D

Mmm, de tabkleur veranderd niet als ik het subformulier er overheen sleep.

Wat ik wel merk is het volgende:

Het subformulier staat in het formulier Technieken. Als ik dit formulier open, dan doet hij het wel. Maar Technieken is weer een onderdeel van Interventies en dat is een onderdeel van het Main formulier. En als ik het Main formulier open, doet hij dat dus niet.

Ligt het daar soms ergens aan?

Richie

Je hebt ze hoop ik niet allemaal in elkaar genest?

Als je een voorbeeld database post dan praat dat makkelijker.

In principe zijn veel tabbladen in elkaar genest ja. Dit is al een bestaande database en ik moet er een paar tabbladen bij invoegen.
Ik zal proberen of ik wat formulieren kan posten, maar alles staat met elkaar in verbinding en dan zal ik de hele database moeten posten en dat is toch behoorlijk vertrouwelijk:o, sorry.

Maar ik had nog tussendoor nog wel een andere vraag m.b.t. een rapport.
Hoe kan ik er voor zorgen dat de informatie tot aan de zij- en bovenkanten komt, zodat ik er meer informatie kan op plaatsen?(zie bijlage)

Bij eigenschappen van het rapport kon ik het 123 niet zo snel vinden.

M.v.g.

Richie

Bijlagen

daarvoor moet je de marges aanpassen.

Klik op view en pas de marges aan en bewaar.

HTH:D

Beste Guus,

hierbij een voorbeeld van de database.
Helaas kan deze alleen in ontwerp weergave worden geopend, want de tabellen en queries heb ik er niet bij in gevoegd.
Vanaf het formulier Interventie kan het tabblad Echotabel wel goed worden geopend, maar vanaf het formulier Main niet. Deze kon ik helaas niet toevoegen.

Misschien dat u vanaf de ontwerp weergave in de eigenschappen iets kan ontdekken waardoor het verkeerd gaat.

M.v.g.

Richie

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan