tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chivado

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Berichten
23
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om 1snelkoppeling internet explorer 7 aan te klikken en dat ik dan gelijk 10 specefieke sites in de tabbladen open.

alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je als je hem opstart.
Want dat weet ik dat wel kan. Meerdere startpagina's instellen. En als je dan op de ga naar startpagina knop duwt dat je dan die sites allemaal krijgt.
 
Nee dat bedoel ik niet.

Ik bedoel dat ik een picto heb op mijn bureaublad explorer en als ik deze aan klik dat ik dan mijn 10 vaste sites in een keer open .
explorer 7 heeft die leuke mogelijkhijd om tbbladen te hebben en ik hev 10 sites die ik dagelijks open en raadpleeg. Nu wil ik die dus in een keer laten openen met 1 browser window en 10 tabbladen.
 
Dat is toch hetzelfde als je ze als statpagina insteld? Dan komen die 10 pagina's ook als je internet opent.
 
Internet opstarten dan naar Extra, Internetopties, hier kan je alle startpagina`s invoeren
 
probleem is dan wel dat dit dan altijd gebeurd wanneer ik explorer opstart.
Ik hoopte op een manier dat ik een appart icoontje/snelkoppeling heb en pas als ik die aanklik dat ik dan die 1 window heb met deze 10 bladen.
Moet ik mischien aan iets van een macro denken en zo ja hoe moet dat dan.
 
Of je download Mozilla firefox, dan gebruik je die alleen voor die 10 sites.
Dan typ je eerst alle 10 de sites in, ga je naar opties en dan doe je: huidige pagina's als startpagina instellen.
Dat kan ook.
 
In firefox werkt dit. In internet explorer niet. Je kan die favorieten ook in 1 map zetten. In firefox heet dit bladwijzers. Dan kies je boven aan Bladwijzers -> Naam van de map -> Alle openen in tabbladen.

Dan worden ze allemaal geopend in vershillende tabbladen. Het is niet direct 1 klik maar het zijn er 2 meer dus dat valt wel mee denk ik :p
Succes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan