• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

tabbladverwijzing

Status
Niet open voor verdere reacties.

bijltje

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Beste mensen,

Ik heb een eenvoudige vraag waarop ik het antwoord niet kon vinden op de diverse fora.
Vandaar dat ik hem hier maar plaats.

Ik heb een tabblad met gegevens van werknemers (blad1)

Ik wil deze gegevens naar blad twee (blad2) kopieren, maar dan wel zo dat aanpassingen in blad1 doorgevoerd worden.

De reden is dat ik in dat blad twee een aantal dingen onzichtbaar wil maken zodat het inzichtelijker wordt.

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Alvast bedankt,
Bijltje

Je wiltdus gewoon een kopie van het eerste werkblad??
Wat wil je met twee exact dezelfde bladen??

Mvg

Piet

Beste mensen,

Ik heb een eenvoudige vraag waarop ik het antwoord niet kon vinden op de diverse fora.
Vandaar dat ik hem hier maar plaats.

Ik heb een tabblad met gegevens van werknemers (blad1)

Ik wil deze gegevens naar blad twee (blad2) kopieren, maar dan wel zo dat aanpassingen in blad1 doorgevoerd worden.

De reden is dat ik in dat blad twee een aantal dingen onzichtbaar wil maken zodat het inzichtelijker wordt.

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Alvast bedankt,
Bijltje

Selecteer de cellen waarvan je de inhoud wil overnemen op blad 2. Doe Bewerken > Kopiëren in het menu. Vervolgens ga je naar blaed 2, doe je Bewerken > Plakken Speciaal > Koppeling plakken (onderaan het schermpje).

Wigi

Wigi, bedankt. Dat werkt idd zoals ik het wilde.

@Tilpi: De reden daarvoor had ik in mijn vraag al aangegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan