• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

'Tabel automatisch aanvullen' werkt half

Status
Niet open voor verdere reacties.

Artisy

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2011
Voor ik verder ga: ik heb even gezocht op het forum, maar ik kon het nergens vinden.

Ik heb een tabel met 13 kolommen. In de eerste kolom staat de datum en in de 2de kolom mijn shift (Vroege, Late, Nacht, ...) dat ik via een lijst kan kiezen (gegevensvalidatie). Als ik een nieuwe rij wou aanmaken deed ik dit door een datum in te vullen en te enteren. Alle formules en die lijst werden mee overgenomen.
Nu heb ik een kolom vóór 'datum' ingevoegd met de weeknummers. Sinds dat ik die kolom heb ingevoegd wilt het automatisch bijwerken enkel voor mijn shift (de lijst dus) niet werken. Alle andere kolommen doen het prima.

Weet iemand waarom dit is? En hoe ik dit kan verhelpen dat de lijst er telkens weer is?

Alvast bedankt!

Kan je het bestand even uploaden?
eventueel privé gegevens aanpassen.
groeten Geert

De 2 laatste records zijn gemaakt door enkel de datum in te vullen en te enteren.

PS: Alle gegevens zijn fictief. ;)

Bijlagen

Artisy,
Ik heb gegevensvalidatie toegepast op de eerstvolgende vrije cel, in u voorbeeld C26.
Deze schuift automatisch mee naar beneden als je een nieuwe datum invoert.
Bekijk bijlage 182376
Groeten Geert

Het schuift bij mij niet mee...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het werkblad gewoon weer opnieuw aangemaakt en het werkt weer.

Toch bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan