[TABEL] Cel om een hoekje

• Onderwerp starter Onderwerp starter NBeat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

NBeat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Mijn probleem, jullie kennen vast de colspan en rowspan wel, maar mijn vraag, hoe kan ik die combineren, dus dat je zo'n soort tabel krijgt?

TABEL

Vriendelijk bedankt :)

PHP:
 <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
     "http://www.w3.org/TR/1999/REC-html401-19991224/loose.dtd">
<html>
<head>
<title>Popla kennen ze allemaal..</title>
<meta name="GENERATOR" content="Arachnophilia 4.0">
<meta name="FORMATTER" content="Arachnophilia 4.0">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<META name="description" content=" ">
<META name="keywords" content="  ">
<meta name="Author" content="Peter Vazed">
<META name="robots" content="index, follow">
<META name="revisit" content="7 days">
<meta http-equiv="Content-Style-Type" content="text/css">
<style type="text/css" media="all">
 @import url("zp.css"); 
</style>

<style type="text/css">

BODY {
       margin: 0px 0px 0px 0px;
       font-family: verdana, arial, helvetica;
       background-image: url(layout/sfeerstrook/site_home.jpg);
       background-repeat: no-repeat;      
       font-size: 14px;
       font-color: #000000;
       color: #000066;
}
.info{
border: dotted 3px #000000;
padding:10px;
margin:10px;
float:left;
width:300px;
height:300px;
overflow:auto;
}
       </style>
</head>

<body bgcolor="#ffffff" text="#000000" link="#0000ff" vlink="#800080" alink="#ff0000">

<table  width="95%" border="1" cellspacing="2" cellpadding="2" align="center">
	<tr>
		<!-- Row 1 Column 1 -->
		<td ><div class="info"><br><hr width="95%" align=center>
Dit is de div, uiterlijk komt via de style in de head.<br>
<br><hr width="95%" align=center>

Frames loshalen <br>

Je hebt een grote dop nodig om de bouten van het subrame los te halen die links en rechts onder de motorkap zitten. Hoewel het mij ook gelukt is met een bahco...<br>
Handig is om de radiator eruit te halen, geeft net wat meer ruimte.<br>
Als je deuren, ruiten en interieur eruit hebt hoef je ook niet per-se te takelen, je kan ook met twee man tillen, evt nog een 3e aan de achterkant, dan kan je meteen de hele body opzij zetten en het voorste subframe blijft dan met motor op zijn plek staan.<br>

Met hoeveel bouten zit zo een subframe vast?<br>

de twee dikke onder de motorkap... en dan???<br>

twee aan de voorkant onder je bumper. zijn ook tevens sleep-ogen. 4 onder de mat bij je voeten, deze zijn van de stuurinrichting. en je schokbrekers niet vergeten. en van de motersteunen tegen je schutbord, zijn er ook 4 als ik me niet vergis. al sik het fout heb corrigeer me dan effe. en verder je plus kabel die van achter komt los. en benzine leiding en remleiding. ondersteun het subframe wel eerst, anders valt de moter achterover.
<br>
 Vergeet ook niet je bovenste hondebot los te maken en daar zit ook de massakabel, verder je koppelings gedoe, remmerij en alle kabeltjes naar je onsteking en startmotor enzo
<br>
ik ga me blok er voor de 1ste keer uit halen.
maar heb geen takel!
<br>
is er misschien een mogenlijkheid om hem er beneden van uit te laten komen want ik heb eigenlijk alleen nog maar topic's gezien (gezocht) die hem er uit takelen.<br>

dus mijn korte vraag : Hoe moet ik hem er zonder takel uit halen. 
 Je subframe losgooien en de mini eroverheen tillen!<br>
<br>
Frames loshalen <br><br>
 Je hebt een grote dop nodig om de bouten van het subrame los te halen die links en rechts onder de motorkap zitten. Hoewel het mij ook gelukt is met een bahco...<br>
Als je deuren, ruiten en interieur eruit hebt hoef je ook niet per-se te takelen, je kan ook met twee man tillen, evt nog een 3e aan de achterkant, dan kan je meteen de hele body opzij zetten en het voorste subframe blijft dan met motor op zijn plek staan.<br>
 </div><br><hr width="95%" align=center>
Dit is de tabel, gewoon één cel<br>
tekst loopt dus na de div gewoon door.<br>
<hr width="95%" align=center>
Frames loshalen <br>

twee aan de voorkant onder je bumper. zijn ook tevens sleep-ogen. 4 onder de mat bij je voeten, deze zijn van de stuurinrichting. en je schokbrekers niet vergeten. en van de motersteunen tegen je schutbord, zijn er ook 4 als ik me niet vergis. al sik het fout heb corrigeer me dan effe. en verder je plus kabel die van achter komt los. en benzine leiding en remleiding. ondersteun het subframe wel eerst, anders valt de moter achterover.
<br>
 Vergeet ook niet je bovenste hondebot los te maken en daar zit ook de massakabel, verder je koppelings gedoe, remmerij en alle kabeltjes naar je onsteking en startmotor enzo
<br>
ik ga me blok er voor de 1ste keer uit halen.
maar heb geen takel!
<br>
is er misschien een mogenlijkheid om hem er beneden van uit te laten komen want ik heb eigenlijk alleen nog maar topic's gezien (gezocht) die hem er uit takelen.<br>

dus mijn korte vraag : Hoe moet ik hem er zonder takel uit halen. 
<br>
Frames loshalen <br><br>

<br>
<br>ik ga me blok er voor de 1ste keer uit halen.<br>
maar heb geen takel!<br>

dus mijn korte vraag : Hoe moet ik hem er zonder takel uit halen. <br>
			1
		</td>
	</tr>
</table>
<br>
<br>

</body>

</html>

:cool:

Status