Tabel in word liggend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Beste computerhelpers,

Ik heb een word document met tekst en daar tussen in een liggende tabel, die over meerdere pagina's doorloopt. Als ik mij bestand dubbelzijdig print, dan moet mijn rapport in zijn geheel worden gedraaid om de volgende blz. van de tabel te kunnen lezen. Hoe kan ik voorkomen dat mij rapport gedraaid moet worden ?\

Groetjes

tabel

Ik kan het natuurlijk helemaal verkeerd hebben, maar volgens mij kan je dat alleen voorkomen wanneer je op de printer de kant kunt instellen waarop gedraaid moet worden. Maar ook dan moet je uitkijken dat je niet een uitdraai krijgt zoals bij een kalender. Ik heb in het verleden een uitdraai gemaakt in landscape en vervolgens de blaadjes om en om gedraaid en dan gekopieerd.
Het hangt af van de mogelijkheden van je printer.

Bascule

Wat je ook zou kunnen doen is het volgende:

Splits de tabel zo dat het niet overloopt naar een volgende pagina. Knip en plak elke tabel in een tekstvak. Zorg dat de werkbalk tekstvak aangevinkt staat. Selecteer de tabel in het tekstvak en pas de tekstrichting (die optie is dan te vinden op je werkbalk) naar wens aan. Landscape printen kun je dan uitzetten. Niet de meest charmante oplossing als er daarna nog geschoven gaat worden met de pagina´s, maar ja :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan