tabel: koppen herhalen op elke pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Ik heb een tabel die over meerdere pagina's doorloopt. Nou heb ik alleen op de eerste pagina de koppen, maar zou die bovenaan elke pagina ook willen hebben.
Weet iemand of dat kan, en hoe dat moet?

Geen gek idee, Pasja. Maar niet zoals ik het bedoel.

Je kunt op die manier niet schuiven met de kolommen, bepaalde andere handelingen kun je dan niet in een keer uitvoeren want je moet dan óók de kop-en voettekst apart weer opmaken.
Niet handig dus.

Ik meen laatst ergens (waar..???) gelezen te hebben dat er wel een manier voor is.
Maar HOE dus?

in office XP gebruik je het commando eerste rij herhalen in het tabel menu.
In oudere versies Word, was er in het tabel menu het commando 'koppen'.
Ik kan dat niet meer nagaan, want ik gebuik de oude versie niet meer.

Hoi,

Ik heb ook Office XP, met inderdaad de optie die jij noemt.

Heb het geprobeerd, maar krijg het niet klaar.
Ik selecteer de eerste rij, vink dan aan die optie om de kop te herhalen. Zou dan toch goed moeten zijn?
Maar toch (ook in het afdrukvoorbeeld) staat de kop niet op de andere pagina's.

Wat doe ik nu verkeerd?

Martin,

helaas,
in de "oudere" versie van Office ic. 2000 is er geen optie "koppen" in het tabelmenu.

Ik heb nog even geprobeerd
Het is in word 2000 en in de XP versie : tabel eerste rij herhalen.
Je hoeft dan geen rij te selecteren, er is maar 1 eerste rij, (of zeg ik nu iets onlogisch? :D )

Ik kijk vanavond nog even op een PC met office 97 hoe het daar ook weer zat.
Tot later.:thumb:

Of ik kijk verkeers in Word 2000 of ............ ?

Doe svp eens een screendump van die optie als je wilt, wellicht kijk ik op een verkeerde plaats...............?

Geplaatst door Generaal
Ik heb nog even geprobeerd
Het is in word 2000 en in de XP versie : tabel eerste rij herhalen.
Je hoeft dan geen rij te selecteren, er is maar 1 eerste rij, (of zeg ik nu iets onlogisch? :D )

Ik kijk vanavond nog even op een PC met office 97 hoe het daar ook weer zat.
Tot later.:thumb:
in word 2000 wel eerst een of meer rijen selecteren waarvan minstens ook de eerste rij.
screendump bijgevoegd.
Is dit herkenbaar?:eek:

Bijlagen

idd. nu zie ik 'm ook. (het sorteren was in dit geval de oorzaak van het niet zichtbaae zijn)

alles moet in 1 tabel staan!

Je moet 1 tabel maken waarbij je de rij(en) selecteert die je op iedere pagina wilt hebben. Daarna klik je op tabel en kies je eerste rij herhalen (als je 2 rijen hebt geslecteerd worden 2 rijen herhaald).

Je mag de tabel niet onderbreken met Ctrl Enter, het moet 1 tabel blijven. De tabel loopt automatisch door op de volgende pagina.

Laatst bewerkt:
werkt niet

Ik heb de optie tabel herhalen ook aangevinkt, maar ik werk met een tabel die al is ingevuld.... hoe werkt dit dan?

Had je eerst de kopregel(s) geselecteerd?
Moet gewoon werken zo, ingevulde tabel of niet.
Welke Word versie gebruik je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan