Hallo helpers,
omdat ik er zelf niet meer uitkom zoek ik het maar hogerop. Op mijn website zou ik graag bepaalde informatie (een tabel) van een andere website realtime willen weergeven. Inmiddels ben ik erachter dat het om de volgende request gaat:
Als response krijg ik terug:
En op de website waar het vandaan komt ziet het er zo uit:
Nu zou ik deze informatie ook in een tabel wilen weergeven op mijn eigen website, maar als de informatie (inhoud van de tabel) veranderd, moet ook de informatie op mijn website veranderen.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen want in HTML kom ik er niet uit. Mocht het zo zijn dat dit een probleem is voor een andere programmeertaal dan hoor ik het graag, maar ik had zelf het idee dat het wel moet lukken
.
Groeten,
Jesse
omdat ik er zelf niet meer uitkom zoek ik het maar hogerop. Op mijn website zou ik graag bepaalde informatie (een tabel) van een andere website realtime willen weergeven. Inmiddels ben ik erachter dat het om de volgende request gaat:
Code:
http://uc.worldoftanks.eu/uc/clans/500001757/members/?type=table&offset=0&limit=100&order_by=name&search=&echo=1&id=clan_members_index
Als response krijg ik terug:
HTML:
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta name="generator" content="HTML Tidy, see www.w3.org" />
<title></title>
</head>
<body>
{"request_data":{"items":[{"account_id":500651188,"member_since":"13.05.2011","banned":false,"role_id":"recruit","role":"Recruit","name":"Harm_sonn"},{"account_id":500646223,"member_since":"12.05.2011","banned":false,"role_id":"recruit","role":"Recruit","name":"Jesdev97"},{"account_id":500642975,"member_since":"11.05.2011","banned":false,"role_id":"leader","role":"Commander","name":"Perseus1"}],"total_count":3,"filtered_count":3,"offset":0,"echo":1},"result":"success"}
</body>
</html>
En op de website waar het vandaan komt ziet het er zo uit:
Nu zou ik deze informatie ook in een tabel wilen weergeven op mijn eigen website, maar als de informatie (inhoud van de tabel) veranderd, moet ook de informatie op mijn website veranderen.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen want in HTML kom ik er niet uit. Mocht het zo zijn dat dit een probleem is voor een andere programmeertaal dan hoor ik het graag, maar ik had zelf het idee dat het wel moet lukken
Groeten,
Jesse