Tabel links fixeren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Erat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Erat

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Ik heb een tabel die geheel links staat en die samenvalt met een streep die in de de achtergrondafbeelding staat. Probleem is dat hij in bepaalde browsers niet goed toont zodat de streep te veel naar links of naar rechts staat.
Kan ik die tabel fixeren of op een andere manier vastzetten zodat hij in alle browsers samenvalt met die streep?

Dat is zo niet te zeggen, omdat het van heel veel dingen af kan hangen. Waarin staat die achtergrond-afbeelding? Is die gepositioneerd of niet? Hoe heb je de tabel neergezet en waar staat die in? Enz.

In principe moet het kunnen. Als je voor de achtergrond-afbeelding ergens 'n vast punt hebt, bijvoorbeeld 100 px vanaf de linkerkant van het venster, dan moet je de tabel ook op 100 px vanaf links kunnen neerzetten. En dan blijven de linkerkanten in principe gelijk ten opzichte van elkaar staan.
Maar zodra een van de twee met relatieve maten als % of em gaat werken, kan 't lastig worden.

Je kunt je code hier neerzetten, maar 'n link naar waar 't online staat werkt veel sneller.

Ik snap het!
Ik moet alleen wel met % werken dus dan wordt het weer lastiger. Ik heb het opgelost door het dan maar niet gelijk te zetten maar er rechts van, zodat het in alle browsers in ieder geval ongeveer gelijk staat: niet op alle punten gelijk maar wel in ieder geval overal rechts van de streep. ;) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan