• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabel naar Besturingselement copieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

apikills

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2005
Stel ik heb in Excel een tabel met gegevens, bijv. 5 kolommen van 10 rijen. De eerste rij bevat de labels/veldnamen van de data. Hoe kan ik deze tabel in een besturingselement krijgen, waarin men naar boven en naar beneden kan scollen en vervolgens een bepaalde rij kan selecteren :confused:

Thanx,

Apikills

Ik heb zelf Office 2003, maar het moet als het even kan onder Office 97 kunnen draaien.

Apikills:cool:

Dan heb je een probleem, want als je dergelijke 'besturingselementen' in 2003 aanmaakt, kan dan in '97 weleens helemaal niet goed werken.
Dus eigenlijk is het of .... of.

Dat begrijp ik, maar ik wil het dus in 97 aanmaken, zodat het ook in 2003 werkt;)

Welk besturingselement moet ik dus gebruiken en vooral hoe :confused:

Apikills

Dan kan ik je niet echt goed helpen.
Ik gebruik Office97 al sinds jaren niet meer.
Hoop voor je dat er een ander is die je kan adviseren.

V.

Hey Valijn,

bedankt voor het meedenken. Ik denk dat jpvs me al een stuk verder heeft geholpen.:thumb:

Apikills

Heb de "cool listbox" eens proberen na te bouwen maar de listbox word niet gevuld?

Kan mij iemand zeggen waarom ?

Pierre

Bijlagen

Voor Pierre,

Bij de Eigenschappen van ListBox1 de ListFillRange invullen.
intypen: List.

Zie bijlage.

Bijlagen

Na een paar minuten had ik de oplossing wou de vraag terug verwijderen maar het forum was uit gevallen, toch bedankt Luc.

Pierre

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan