tabel; niet splitsen bij -pagebreak-, maar naar volgende pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

onderwater1980

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
Berichten
9
Hallo,

ik heb een probleem in word 2003 met tabellen. Ik heb een standaard document met enkele tabellen. Als een tabel halverwege een -page break- staat wordt de tabel gesplitst. Dit is echter niet de bedoeling, de tabel wil ik niet splitsen, maar gewoon in zijn geheel naar de volgende pagina laten gaan.

als ik ga naar :

tabeleigenschappen en dan naar tabblad -Rij- dan kan daar de volgende optie worden aangevinkt: -rij eventueel splitsen op nieuwe pagina-; dit heeft echter geen effect.

Weet iemand hoe ik kan voorkomen dat een tabel wordt gesplitst, bij een page break?

Alvast bedankt voor een reactie,

Lennaert.
 
Past de hele tabel wel op één pagina? Als het niet past dan gaat het natuurlijk ook niet lukken en dan gaat Word alsnog splitsen.
 
Ja de tabel past op een pagina. Voor de duidelijkheid, het is een tabel met 3 kolommen en 5 rijen. (Elke rij is ter gr0otte van 1 regel dus 5 regels in totaal.)
 
Grappig, je hebt gelijk. De optie die je aanvinkt houdt alleen de gegevens van één rij bij elkaar, die doet niets voor de hele tabel.
Ik weet het ook even niet. Iemand anders?
 
ik heb hier alleen de engelse versie maar het zal wel duidelijk zijn: selecteer de tabel - opmaak - alinea - 2de tabblad alinea's bij elkaar houden (=keep to next).

steven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan