IlsePoretsew
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 jun 2016
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hmmm.... JKP... In welke versie van Excel is dit te vinden? Klinkt interessant, maar ik ken 'm niet en kan het ook niet vinden in de linten of opties.Heel simpel met ophalen en transformeren...
Sub M_snb()
sn = Selection.ListObject.DataBodyRange
y = Selection.Columns.Count
ReDim sp(UBound(sn) * UBound(sn, 2) - y, y + 1)
n = 0
For j = 1 To UBound(sn)
For jj = y + 1 To UBound(sn, 2)
For jjj = 1 To y
sp(n, jjj - 1) = sn(j, jjj)
Next
sp(n, jjj - 1) = sn(j, jj)
n = n + 1
Next
Next
Cells(1, 10).CurrentRegion.ClearContents
Cells(1, 10).Resize(UBound(sp), UBound(sp, 2) + 1) = sp
End Sub
Ha ha ha... Op zich wel, maar ben nog niet zo'n leuke aanbieding tegen gekomen zoals ik bij Office 2010 had (3 pc's voor 90 euro). Maarrrr.... met een half jaar gaan we op de zaak over op Office 2016. Daar kan ik dan wel lekker los gaan.Tijd voor een upgrade?![]()
Hoppaaaaaaa..... en mijn hartelijke dank maar weer snb. Gelijk opgeslagen. Heb je dat workbook al toegevoegd aan je site? Lijkt me voor wel meer gebruikers een handige tool.Jouw versie bevat deze optie ook met deze macro
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.