Tabel plaatsen lukt me niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

duifje1973

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Het lukt me niet meer om een tabel op de juiste plaats in te voegen.
Ik heb dus twee sites gemaakt op ongeveer dezelfde manier, (zie eerdere vraag over kopiëren) en op de ene lukt het me wel om een tabel in te voegen en bij de ander niet. Hij komt dan iedere keer op de verkeerde plek terecht.
Kan iemand hier naar kijken? Ik heb hem al wel online staan en misschien dat iemand er uit komt als ik de link hier plaats.

http://.t35.com/Vliegprogramma.htm

Ik wil de tabel dus onder "Vliegprogramma" hebben staan.

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik ben al dagen aan het zoeken, en kom er maar niet uit.

Laatst bewerkt:
Gewoon een tabel invoegen.
Dus in de bestaande div.

Waarom is de pagina zo breed?
Waarom komt er een stomme popup?

:cool:

Als ik een tabel invoeg dan wordt deze geplaatst in de linkerkolom, helemaal bovenaan. En ik krijg het niet voor elkaar om hem op de rechterkolom te plaatsen.

Waarom hij zo breed is? Ik ben nog bezig om hem te maken. Op mijn computer staat hij er goed op, en heb nog niet goed getest hoe hij in andere resoluties eruit ziet.
En die pop-up, het is een gratis site. En helaas zit daar een popup bij.

hmm, jammer dat je me geen antwoord kunt geven.
ik zal even kijken of er op die site wat tips staan.
Bedankt in elk geval.

site

:p leuk zo site maar wat doet de duif achter de naam van de starmvogels :)
gebruik je frond of een andre programa er voor

Kun je misschien wat duidelijker zijn wat je hiermee bedoeld?
Is er iets op de site wat aanpassing nodig heeft?

wanneer is hij gereed

hallo komt de site nog af voor het eind van het vliegseizoen de achter grond is te donker en die duif moet achter de stormvogels weg en die foto van die vrachtwagen moet in een foto map en je moet ook e-mail aanmaken dus weg genoeg:eek: :shocked: :confused: :( :mad: :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan