Bisquit
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 apr 2003
Normaal gesproken kom ik er altijd wel uit met HTML maar ik loop me nu al een uur te buigen over het volgende probleem en ik zie het niet meer. Jullie misschien wel?
* Het gaat om deze pagina
Wat is het probleem:
Ik heb een tabel met aan de zijkant 3 rijen. De bovenste en onderste rij moeten een vaste hoogte hebben in verband met het achtergrond plaatje dat ik heb gebruikt. De middelste rij heeft echter een rij van 1 pixel breed die verticaal ge-repeat mag worden.
Nu is het de bedoeling dat die middelste rij op 100% uitgelijnd wordt waardoor de tabel mooi op elkaar aansluit. Maar om de een of andere vage reden lijnt hij alleen de bovenste en onderste rij op 100% uit.
Ik heb de tabel even express een border van 1 meegegeven...
Ziet iemand wat ik verkeerd doe???
* Het gaat om deze pagina
Wat is het probleem:
Ik heb een tabel met aan de zijkant 3 rijen. De bovenste en onderste rij moeten een vaste hoogte hebben in verband met het achtergrond plaatje dat ik heb gebruikt. De middelste rij heeft echter een rij van 1 pixel breed die verticaal ge-repeat mag worden.
Nu is het de bedoeling dat die middelste rij op 100% uitgelijnd wordt waardoor de tabel mooi op elkaar aansluit. Maar om de een of andere vage reden lijnt hij alleen de bovenste en onderste rij op 100% uit.
Ik heb de tabel even express een border van 1 meegegeven...
Ziet iemand wat ik verkeerd doe???
Laatst bewerkt: