Tabellen activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

koosvb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
2
Goede dag,

Mijn naam is koos en ik ben en beginnende vb gebruiker.

Hier mijn vraag,

Ik heb een database aangemaakt tw gegevens.mdb met access2000, met hierin drie tabellen deel 1, deel 2, deel3

Alles heb ik gekoppeld via een CodeID.

nu zou ik enkele formulieren willen maken die via formulier start met gegevens van bv de bezoeker nummer 12=codeID waar de naw gegevens in staan naar een formulier gaan hobby (deze gegevens staan in de tabel deel 2 en de resterende gegevens staan in tabel deel3 en die zou ik in een verzamelformulier willen hebben.

Kan iemand mij zeggen of dit mogelijk is en zoja waar ik dan kan zoeken, daar ik al enkele boeken gekocht heb maar niet tot het juiste resultaat kan komen.

het menemen van de codeID lukt wel maar de gegevens laden uit een ander tabel lukt niet.

met vriendelijke goet
koos
 
Als deze tabellen aan elkaar gerelateerd zijn moet je hiervan een query maken.Bij het formulier moet je dan deze query als gegevens bron gebruiken.
 
sorry voor de late reactie,

ben nog bezig om de database om te bouwen zodat alle tabellen met de zelfde codeid zijn gekoppeld, heeft helaas enige tijd nodig.

zodra alles op de rails staat meld ik mij weer.

bedankt voor het meedenken.

koos

Helaas heb ik geen oplossing gevonden en moet het op een andere manier gaan proberen.

Ik sluit hierbij dus ook deze vraag af, en ik hoop dit op de juiste manier te hebben gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan