Tabellen in backend kwijt

mK220856

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2022
Berichten
18
Ik heb 1 tabel willen verwijderen uit de koppeling met de backend. Na het aanvinken van die tabel zijn alle koppelingen verdwenen. Hoe krijg ik alle andere tabellen weer terug?

Groet, Hans
 
Je titel is een beetje verwarrend; daaruit maak ik op dat de tabellen in de backend weg zijn. Dat lijkt mij een veel vervelender probleem :).
Als je rechtsklikt op een gekoppelde tael, kun je met <Koppelingsbeheer> de bestaande koppelingen vernieuwen of aanpassen. Of zijn ze daar ook weg?
 
Ik zie geen andere oplossingen dan wat ik al aangaf, maar dan in het Engels. Lijkt mij geen verbetering…
 
Ik zie geen andere oplossingen dan wat ik al aangaf, maar dan in het Engels. Lijkt mij geen verbetering…
lijkt me wel interessant om te weten dat dit een crossposted bericht is
 
Als het dezelfde user is. Dat zou wel kunnen, gezien de vraagstelling. En de voornaam. En inderdaad, daar zijn we geen fan van :). In het welk geval de vraag is waarom Hans dezelfde vraag een paar uur later hier stelt, en dezelfde antwoorden krijgt (logisch, want er is weinig anders mogelijk). Maar blijkbaar heeft-ie daar dus geen vrede mee. En hier blijft-ie stil...
 
Terug
Bovenaan Onderaan