Tabellen vraagje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

XenomX

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2002
Ik kan gene HTML forum vinden dus plaats ik het hier maar even, dit is alleen even HTML de rest van mijn site is toch in PHP, dus misschien dat het wel opgelost kan worden dmv. PHP ;)

Ik heb dus een tabel (100%), in die tabel heb ik weer een tabel (95%), daarin weer verschillende cellen.

Als ik nu mijn IE venster verklein dat gaat dus die tabel mee met de grote van het venster, dit veroorzaakt weer dat alle text in de lengte word gepropt, dit is dus niet de bedoeling.

Als ik nu (dit, helpmij.nl) scherm verklein blijven bijvoorbeeld de 'Bericht Icon' cel etc. gewoon zoals ze zijn, het is niet dat alle smiles in 1 verticale cel komen te staan.

Heb al dingen geprobeerd zoals de cellen die niet kleiner mogen worden met px. te doen ipv. %

Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel ;)

tabel.JPG

Bvd :thumb:

Laatst bewerkt:
Staat er een spatie tussen dat plaatje en de tekst ? Probeer die spatie dan eens te vervangen door een vaste spatie ( ).

Anders kun je dat plaatje + tekst in een DIV zetten die je een vaste breedte meegeeft, op die manier verplicht je de cel om niet kleiner te worden.

Wanneer je <td width="120"> of <td style="width: 120px;">, dat werkt niet erg goed. Browsers luisteren er simpelweg niet goed naar. Er een DIV in zetten daarentegen, daar luisteren browsers uitstekend naar :)

Ik heb nu:

<div width="500">sdlfkjs kjlfsd ljksdkl fjslkdfj lsdk jskldjf jksdf klsjdf ksj</div>

En toch kort hij de zin in onder elkaar, "500px" ook al geprobeerd, werkt ook niet, zal verder proberen.

<div style="width: 500px;">sdlfkjs kjlfsd ljksdkl fjslkdfj lsdk jskldjf jksdf klsjdf ksj</div>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan