• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabladen en draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook niet helaas, ik snap de gehele inhoud van de Vba code niet. In Kolom G word formule gekopieerd, ik begrijp niet waarom de cellen niet verder gekopieerd worden. Als ik de formule vervang voor een cijfer, dan wordt de gehele kolom g wel weergegeven.

Jammer want de code werkt verder goed

De code hoort niet thuis in Thisworkbook. Dat de formules in bepaalde kolommen niet meer werken lijkt mij logisch maar had je voor het gemak maar niet benoemt? Haal ook al die events weg uit de doel tab.
Code:
Sub VenA()
  Set sh = Sheets("Werkblad")
  sh.Cells(1).CurrentRegion.Offset(1).Clear
  For Each it In Sheets(Array("Aardappelleverancier", "Melkleverancier"))
    ar = it.ListObjects(1).DataBodyRange
    sh.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(UBound(ar), UBound(ar, 2)) = ar
  Next it
End Sub

Waarom verzamel je de de gegevens niet in 1 tabel?

Goedemorgen, ik was me niet bewust dat ik had aan moeten geven dat er in een van de kolommen een formule staat. de code werkt perfect. een tabel zou inderdaad handiger zijn, maar op deze wijze verkrijg ik het zelfde resultaat. bedankt voor de genomen moeite erg blij mee.

ik loop tegen een probleem aan, ik heb het bestand geheel opnieuw gemaakt nu word er een foutmelding weergegeven.

ik heb van alles geprobeerd maar krijg het niet opgelost. (Te weinig kennis van VBA)

Sub VenA()
Set sh = Sheets("Werkblad")
sh.Cells(1).CurrentRegion.Offset(1).Clear
For Each it In Sheets(Array("BM-mo", "VH-mo", "MB-mo", "CH-mo", "DD-mo", "HB-mo", "DV-mo", "KN-mo"))
ar = it.ListObjects(1).DataBodyRange
sh.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Offset(1).Resize(UBound(ar), UBound(ar, 2)) = ar
Next it
End Sub

End Sub

Zonder het bestand en zonder de foutmelding; ar wordt niet gevuld.

Zet in de VB-editor het 'locals' scherm open en wandel met <F8> door de code.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan