Tablet aanschaffen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bone
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bone

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Hallo,

Ik ben van plan een tablet aan te schaffen van Samsung.

Dan wordt het een Samsung Galaxy Tab S 10.1 (dat is volgens mij de nieuwste van Samsung?)

Maar...weet iemand of er ook binnenkort een nieuwe uitvoering komt? Zal namelijk jammer zijn als ik er 1 aanschaf en 2 weken later ligt er een nieuw type van Samsung op de mat.

Als jullie nog andere adviezen hebben m.b.t. de aanschaf van een Tablet hoor ik dat graag.

Gr. Tom

Een groot voordeel van de Samsung is dat je een groot amoled scherm hebt. Als je dat fijn vind kan ik je dat zeker aanraden, ik heb zelf een iPad en ben daar dik tevreden over. Er zijn nog veel meer leuke tablets verkrijgbaar, kijk eens rond in een electronica zaak als bijvoorbeeld de mediamarkt. Daar kun je bijna ieder merk uitproberen.

ik heb zelf een nexus en vind deze echt geweldig! Ooit overgenomen van een tweaker, en heb daar geen moment spijt van gehad.
Maar zoals gezegd, ieder heeft zo'n zijn eigen smaak en royb3 heeft gelijk....ga ook eens testen bij bijv. mediamarkt. Dan zie je ze in het echt.
Bij tweakers kan je dan (voor de meeste denk ik wel) de reviews terugvinden.

Er is volgende week en in februari een evenement waar waarschijnlijk samsung nieuwe producten zal presenteren wellicht ook een nieuwe tablet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan