tablet gekocht maar nu al kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij36

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
hallo allemaal ik heb laatste zaterdag een tomtec 7 inch tablet gekocht voor mijn dochter maar na een fw update is tie op zwart gegaan en doet ie niks meer wie kan/wil mij helpen want mn dochter is heel erg boos dus please help mij

ja maar garantie nadat je een fw update gedaan heb heb je dan ook nog garantie denk je?

Dat kan gevoelig leggen.
Ik zou er niet over beginnen.
Morgen gelijk naar de winkel gaan.
Als het een winkel met goede service is dan krijg je gelijk een nieuwe mee.
Het apparaat is tenslotte nog maar 3 dagen oud.
Maar niet te lang mee wachten want anders sturen ze het apparaat op.

ok dan ga ik dat morgen ff proberen of dat lukt zal alleen bij andere vestiging zijn misschien helpt dat ook?

Gewoon naar de winkel gaan en niks over firmware updates zeggen.

Of firmware updates onder garantie valllen is juridisch grijs gebied. Persoonlijk ben ik van mening dat de fabrikant deels/geheel verantwoordelijk blijft. Je wordt soms zelfs gedwongen om firmware te updaten. En bij een helpdesk is het onderhand ook al de eerste vraag die men stelt. Zou fraai worden als men dan de verantwoordelijkheid naar de klant doorschuift. Ben benieuwd wat een advocaat of rechter hier van vind.

hallo, ik heb ook afgelopen week een nieuw tebalet gekocht en het knopje om hem aan en uit te doen is erin gedrukt.dit valt lijkt mij toch ook gewoon onder de fabrieks gaarantie?? ik vind het niet normaal dat je na 3 dagen al een knopje erin drukt en is dus gewoon geknapt.. wei kan mij hierbij helpen??? is dit fabrieks garantie gewoon??? alvast bedankt voor de hulp.

@Joerijjansen:Welkom op Helpmij...

Het is niet toegestaan meeteliften in een topic van iemand anders.Daarvoor zou je een eigen topic moeten aanmaken.
Succes

Mvg,
Frank wannet
Sectiemoderator Hardware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan